I The Crafter

مجسمه ساز و یوتیوبر

سلام، من The Crafter هستم!

من یک مجسمه ساز مینیاتوری خودآموخته هستم که از کاوش در رسانه های هنری مختلف لذت می برم. در میان آنها، خاک رس پلیمری جایگاه ویژه ای در قلب من به عنوان مورد علاقه نهایی من دارد!

من حدود 10 سال است که مجسمه‌سازی می‌کنم، اما اولین بار در سال 2017 شروع به ارسال عکس‌های هنرم در اینستاگرام کردم. چند سالی است که در TikTok و TikTok ویدیوهای کاردستی می‌سازم، و در طول راه، من عشق جدیدی به هنر ایجاد ویدیو کشف کردم.

اکنون، من برای آوردن علایق و دانش خود به Skillshare هیجان‌زده هستم! در دوره هایم، هدف من آموزش و الهام بخشیدن به خلاقان دیگر است. مثل شما!

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه می توان غذاهای نانوایی را با استفاده از خاک پلیمری مجسمه سازی کرد

How to Sculpt Bakery Foods Using Polymer Clay

"هنرمندان گل پلیمری در تمام سطوح در این دوره آموزشی، شما یاد خواهید گرفت که چگونه 10 نوع مختلف از محصولات پخته شده را مجسمه سازی کنید. ما کروسانت مینیاتوری، فنجان درست خواهیم کرد. .."


آموزش رزین 101: رزین اپوکسی و UV برای مبتدیان

Resin 101: Epoxy and UV Resin for Beginners

"رزین یک ماده همه کاره و فریبنده است که به مبتدیان اجازه می دهد تا دیدگاه های هنری خود را زنده کنند. اگرچه ممکن است در ابتدا چالش برانگیز به نظر برسد، نترسید! من...."


آموزش معرفی مجسمه سازی با خاک رس پلیمری برای مبتدیان مطلق

Intro to Polymer Clay Sculpting for Absolute Beginners

"چه مبتدی هستید و چه در حال کشف جنبه های خلاقانه خود هستید، به من بپیوندید تا سفری هیجان انگیز به دنیای خاک رس پلیمری را آغاز کنیم! با بیش از یک دهه از Scu. .."


آموزش نحوه ساخت قالب برای صنایع دستی خاک رس پلیمری و رزین (گزینه های سیلیکونی + غیر سیلیکونی)

How to Make Molds for Polymer Clay & Resin Crafts (Silicone + Non-silicone Options)

"اگر با خاک رس پلیمری مجسمه سازی می کنید یا با رزین ریخته گری می کنید، می دانید که قالب ها چقدر می توانند زندگی را تغییر دهند. آنها فرآیند را ساده می کنند، خلاقیت شما را افزایش می دهند و شما را باز می کنند."