Kristin Cronic

با کنجکاوی نقاشی کنید

سلام! من کریستین رائه کرونیک هستم، یک نقاش و مربی ساکن فلوریدا. من به هنرمندان یاد می‌دهم که چگونه با تذکرات و روش‌های عملی و همدلانه از شیوه خلاقانه خود استقبال کنند. تمرین استودیویی من ریشه در کنجکاوی دارد و من دوست دارم به دیگران نحوه بازی کردن را آموزش دهم.

من توسط گالری‌ها و مجموعه‌های هنرمندان متعددی نمایندگی می‌کنم، آثارم به طور مرتب در سرنا و لیلی نمایش داده می‌شود، و نمایشگاه‌هایی در موزه‌ها و گالری‌های سراسر ایالات متحده داشته‌ام. اکثر آموزش های هنری من غیررسمی بود و از کارگاه ها و کتاب ها یاد گرفتم.

من اکنون کارشناسی ارشد هنرهای زیبا در هنرهای تجسمی دارم و به صورت کمکی در یک مدرسه هنری تدریس می‌کنم، اما دلم می‌خواهد به دیگر هنرمندان خودآموخته کمک کنم تا راه خود را پیدا کنند. بازی با رنگ چه لذتی دارد!

دوره های این مدرس:

آموزش با لوازم رنگ روغن خود آشنا شوید

Get To Know Your Oil Painting Supplies

"این کلاس کوچک شما را با چند مورد ضروری نقاشی رنگ روغن، با تاکید بر سلامت، ایمنی و بودجه در استودیو آشنا می کند. شما با موج سواری آشنا خواهید شد."


آموزش غلبه بر کمال گرایی در نقاشی شما

Overcoming Perfectionism in your Painting

"آیا در نقاشی خود با کمال گرایی دست و پنجه نرم می کنید؟ در این کلاس Skillshare، سه روش نقاشی را یاد می گیرید که می توانید از آنها برای کمک به شل شدن و فشار آوردن استفاده کنید..."


آموزش نقاشی رنگ روغن برای مبتدی مطلق

Oil Painting for the Absolute Beginner

"نقاشی رنگ روغن برای مبتدیان مطلق کلاسی است که به علاقه‌مند کنجکاو نحوه نقاشی با رنگ روغن را آموزش می‌دهد.   دانش‌آموزان اصول صحیح را با روش‌های مختلف یاد خواهند گرفت.