Mariam Omar

مهارت در هوش مصنوعی، چت ربات، رباتیک

سلام، من مریم عمر هستم و از اینکه می‌توانم اشتیاق خود را به هوش مصنوعی، ربات‌های چت و روباتیک با شما در Skillshare به اشتراک بگذارم، هیجان‌زده هستم. من 8 سال گذشته را در این زمینه مهیج و پویا گذرانده‌ام و این فرصت را داشتم که روی طیف گسترده‌ای از پروژه‌ها، از طراحی هواپیماهای بدون سرنشین خودران تا ایجاد دستیارهای مجازی برای مراقبت‌های بهداشتی، کار کنم.

یکی از موارد مورد علاقه من در مورد هوش مصنوعی، چت ربات و روباتیک این است که آنها قدرت تغییر روش زندگی و کار ما را دارند. با پیشرفت های سریعی که در این فناوری ها می بینیم، هرگز زمان هیجان انگیزتری برای درگیر شدن در این زمینه وجود نداشته است.

من به‌عنوان مدرس Skillshare، متعهد هستم که دانش و مهارت‌هایی را که برای موفقیت در این صنعت به‌سرعت در حال توسعه نیاز دارید، در اختیار شما قرار دهم.

دوره‌های آموزشی من به گونه‌ای طراحی می‌شوند که جذاب، آموزنده و کاربردی باشند، و من همیشه برای پاسخ به سؤالات شما و ارائه راهنمایی در طول مسیر در دسترس خواهم بود. چه یک مبتدی کامل یا یک حرفه ای با تجربه باشید، مطمئن هستم که دوره های من را هم چالش برانگیز و هم ارزشمند خواهید یافت.

پس بیایید شروع کنیم!

دوره های این مدرس:

آموزش ساخت چت بات با OpenAI: از مفهوم تا استقرار

Building Chatbots with OpenAI: From Concept to Deployment

"به دوره جامع ساخت ربات های چت با OpenAI خوش آمدید! چت ربات ها نحوه تعامل مشاغل و افراد با کاربران را متحول کرده اند. . .."


آموزش GPT-3 برای چت ربات ها: ایجاد هوش مصنوعی مکالمه با تنظیم دقیق

GPT-3 for Chatbots: Building Conversational AI with Fine-tuning

"در این دوره، قدرت GPT-3 را در ایجاد راه حل های هوش مصنوعی مکالمه ای کشف خواهید کرد. ما با مقدمه ای بر چت ربات ها و موارد استفاده از آنها شروع می کنیم."


آموزش ChatGPT برای Google Doc و Excel: ویژگی ها و توابع پیشرفته

ChatGPT for Google Doc and Excel: Advanced Features and Functions

"در این دوره، شما یاد خواهید گرفت که چگونه از ChatGPT برای افزایش بهره وری و ساده سازی کار خود استفاده کنید. ما نحوه نصب افزونه ChatGPT را در Goog توضیح خواهیم داد. .."