Kathie Sever

هنرمند، طراح

کتی سیور بنیانگذار پوشاک مستقر در آستین، تگزاس، فورت لونزوم است. قبل از استقرار در تگزاس در اواخر دهه 90، کتی (یک بومی کالیفرنیا) در یک مزرعه گاوداری در مونتانا کار می کرد، جایی که او با سبک گاوچران های محلی گرفته شد. او عاشق دوگانگی مردان خشن و ماچو بود که به لبه های ترد و نشاسته ای شلوار جین خود اهمیت می دادند. پس از کار به عنوان یک سرآشپز قنادی، او Ramonster را راه اندازی کرد، یک خط تولید لباس های بچه گانه غربی. در نهایت، او از فرآیند تولید پوشاک ناامید شد. انجام همه کارها - طراحی، سر و کار داشتن با تولید و تولید - برای او کارساز نبود. او سایزش را کاهش داد تا روی کارهای سفارشی تمرکز کند و به این ترتیب فورت لونزوم متولد شد.

به عنوان یک نقاش روغن آموزش دیده، کتی (و تیم هنرمندانش) آثار هنری سفارشی را برای افراد بر اساس داستان زندگی آنها خلق می کنند که در لباس ها بافته می شود. لباس الهام گرفته از غرب آنها به نماد وضعیت مشهور تبدیل شده است. طرح‌های گلدوزی‌شده و بدلیجات آن‌ها افرادی مانند متیو مک‌کانهی، دیپلو، میراندا لمبرت، بیل ام اوری و بسیاری دیگر را زینت داده است.


دوره های این مدرس:

آموزش دوخت زنجیره ای: لباس را به هنر تبدیل کنید

Chain Stitch Embroidery: Upcycle A Garment Into Art

"یک لباس را به میراثی بی نظیر تبدیل کنید که داستانی را روایت می کند و کاملاً برای شما شخصی سازی شده است! سوزن و نخ خود را جمع کنید و آماده لیز شدن شوید. .."