Diana YK Chan LinkedIn Influencer

سخنران اصلی مجازی | مربی شغلی و اعتماد به نفس
دایانا YK چان متخصص در برندسازی شخصی، شبکه سازی، لینکدین، مصاحبه ها و سخنرانی عمومی است.

ماموریت دیانا این است که به شما قدرت دهد تا با اعتماد به نفس، عظمت خود را داشته باشید تا در حرفه خود بدرخشید و پیشرفت کنید. او یک استخدام‌کننده سابق است که به عنوان مربی، سخنران و مربی در قابلیت بازاریابی من تبدیل شده است. او در سال 2022 به عنوان صدای برتر لینکدین برای مشاغل جستجوی شغل شناخته شد، جایی که او به دلیل متمایز کردن برند شخصی شما، ایجاد روابط قوی و برقراری ارتباط با اعتماد به نفس شناخته شده است. دایانا از سال 2011 هزاران مشتری را در سراسر جهان از سطح ابتدایی گرفته تا مدیران سطح C در مورد چگونگی متمایز شدن، استخدام شدن و کسب درآمد بیشتر در سطح جهان راهنمایی کرده است. او مجری برنامه زنده "جرات تمایز" است، جایی که او به شما اجازه می دهد تا خودتان را داشته باشید. صدا، ارزش و قابلیت مشاهده برای رسیدن به سطح بعدی خود.
دوره های این مدرس:

آموزش نکات نانو برای تعریف نام تجاری شخصی خود با دیانا وای کی چان

Nano Tips for Defining Your Personal Brand with Diana YK Chan

نکات سریع و کوچکی را برای تعریف و ساختن برند شخصی خود دریافت کنید. هر ویدیو کمتر از دو دقیقه است، بنابراین می‌توانید یادگیری را حتی در شلوغ‌ترین روزهایتان هم مناسب کنید.


آموزش نکات نانو برای افزایش دید شما در محل کار با Diana YK Chan

Nano Tips for Increasing Your Visibility at Work with Diana YK Chan

دیانا YK چان، کارشناس برندسازی شخصی، نکاتی را به اشتراک می‌گذارد که به شما کمک می‌کند در محل کار بیشتر دیده شوید و شغل خود را پیش ببرید.


آموزش نکات نانو برای هدایت تعصبات و کلیشه ها به عنوان یک متخصص آسیایی آمریکایی با دایانا وای کی چان

Nano Tips for Navigating Bias and Stereotypes as an Asian American Professional with Diana YK Chan

مربی برندسازی شخصی و اعتماد به نفس، دایانا YK چان، تجربیات و نکاتی را در مورد نحوه برخورد با کلیشه‌ها و تعصبات آسیایی در محل کار و با متن‌هایی برای پاسخ به اشتراک می‌گذارد.


آموزش نکات نانو برای شبکه های دیجیتال با Diana YK Chan

Nano Tips for Digital Networking with Diana YK Chan

نکات سریع و کوچکی را برای ایجاد شبکه خود و ایجاد ارتباطات دریافت کنید. هر ویدیو کمتر از دو دقیقه است، بنابراین می‌توانید یادگیری را حتی در شلوغ‌ترین روزهایتان هم مناسب کنید.


آموزش نکات نانو برای تسلط بر مصاحبه های شغلی با دیانا وای کی چان

Nano Tips for Mastering Job Interviews with Diana YK Chan

نکات سریع متخصص را در مورد آماده شدن برای مصاحبه های شغلی خود دریافت کنید - چگونه آنها را تنظیم کنید، آماده شوید و از دام هایی که باید اجتناب کنید.


آموزش نکات نانو برای غلبه بر سندرم ایمپوستر در محل کار با دیانا وای کی چان

Nano Tips for Overcoming Imposter Syndrome at Work wit Diana YK Chan

این ویدیو از این جهت مهم است که به رسمیت شناختن و بحث در مورد احساسات سندروم فریبکار گامی کلیدی در جهت ابهام زدایی و مدیریت موثر آنها است. در این ویدئو، یاد بگیرید که چگونه لحظات شک به خود را بشناسید و راهبردهایی برای باز کردن این احساسات با دیگران ایجاد کنید.