Audrey Moon

آبرنگ و خوشنویس مدرن

خیلی خوشحالم که اینجا هستید! چه تازه وارد یا یک دانشجوی قدیمی باشید، امیدوارم در کلاس های من چیزی برای شما وجود داشته باشد.

سفر خلاق من با مجله گلوله شروع شد. از آن زمان به بعد آبرنگ و خوشنویسی را انتخاب کردم. حداقل می توان گفت این یک گردباد بوده است! من اولین کلاس خود را در مورد گل های آزاد در سپتامبر 2017 منتشر کردم و به طور پیوسته کلاس های جدیدی اضافه کردم.

من عاشق ملاقات با دانشجویان جدید و ایجاد ارتباط هستم. امیدوارم به زودی شما را در یکی از کلاس هایم ببینم.

از شما متشکرم، و بیایید دنیا را به مکانی زیباتر تبدیل کنیم!

][ اینستاگرام ][ ][ Pinterest ][

من در نه سال گذشته در مدارس و موزه ها تدریس کرده ام و اکنون عاشق تدریس آنلاین هستم! من واقعاً معتقدم که هر فردی منحصر به فرد و خلاق است. از طریق کلاس هایم، امیدوارم بتوانم این خلاقیت را در شما الهام بخشم و باز کنم. من همیشه روی کلاس های جدید کار می کنم، پس با ما همراه باشید!

دوره های این مدرس:

آموزش خوشنویسی مدرن: با اطمینان شکوفا شوید

Modern Calligraphy: Flourish Confidently

" آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه می توان به چنین شکوفایی طبیعی و ارگانیک در خوشنویسی خود دست یافت؟ افکار زیادی در مورد چگونگی انجام شکوفایی وجود دارد، ب. .."


آموزش خوشنویسی مدرن: مبانی قلم نوک تیز

Modern Calligraphy: Pointed Pen Basics

" به راهنمای نهایی خود در خوشنویسی مدرن خوش آمدید! بعد از حدود یک سال تدریس ده ها کارگاه، بالاخره تصمیم گرفتم کلاسم را در Skillshare راه اندازی کنم! تی..."


آموزش اصول پالت رنگ: نحوه ترکیب و رنگ آمیزی با رنگ سبز آبرنگ

Color Palette Basics: How to Mix and Paint with Watercolor Greens

"درک پالت رنگ شما و دانستن اینکه چگونه سبزها را با اطمینان ترکیب کنید برای هر نقاش آبرنگ ضروری است.  و در چند سال گذشته، من در حال کشف بودم.