Nika White

پزشک DEI، فعال ضد نژادپرستی، سخنران/تسهیل کننده، نویسنده.
Dr. نیکا وایت موسس و مشاور اصلی شرکت مشاوره نیکا وایت است.

نیکا یک مقام ملی و مدافع بی باک برای تنوع، برابری و شمول است. او در طول 20 سال کار خود به عنوان مشاور مدیریت و رهبری برنده جایزه، سخنران کلیدی، نویسنده منتشر شده و کارشناس اجرایی برای تلاش‌های DEI در کسب و کار، دولت، غیرانتفاعی و آموزش، به سازمان‌ها کمک کرده است موانع را بشکنند و تنوع را در خود ادغام کنند. چارچوب های تجاری آنها او نویسنده شامل‌گرای عمدی، شامل‌گرای سطح بعدی: تغییر کار و خود برای تنوع، برابری و موفقیت در شمولیت، و اخیراً، شامل بدون عارضه است. : راهنمای تحول آفرین برای ساده سازی DEI.
دوره های این مدرس:

آموزش پیمایش هوش مصنوعی از طریق یک لنز DEI متقاطع

Navigating AI Through an Intersectional DEI Lens

این دوره تنها آغاز سفر شما به تقاطع DEI و AI است. پس از تماشای این ویدئو، می توانید اهمیت ادامه مسیر یادگیری خود را درک کنید و مراحل بعدی را که باید بعد از این دوره بردارید را شناسایی کنید.


آموزش مسئولیت پذیری فردی برای برابری و شمول

Individual Accountability for Equity and Inclusion

درباره مسئولیت‌پذیری شخصی خود در اهداف DEI سازمان خود بیاموزید.


آموزش پاسخگویی برای رهبران: پیمایش در تنوع، برابری، و شمول

Accountability for Leaders: Navigating Diversity, Equity, and Inclusion

در این ویدئو، نحوه نشان دادن توانایی استفاده از معیارها برای بیان نتایج مثبت و ROI ابتکارات DEI را به ذینفعان بیاموزید. یادگیری استفاده از داده‌ها برای برقراری ارتباط با تأثیر ابتکارات DEI به شما این امکان را می‌دهد که یک مورد تجاری برای تلاش‌های تنوع و شمول ایجاد کنید. با تمرین این مهارت، می‌توانید با ذینفعان درگیر شوید، پشتیبانی به دست آورید و منابعی را برای ابتکارات آینده تضمین کنید.