DJ Patil LinkedIn Influencer

دانشمند داده، ریاضیدان و دانشمند ارشد سابق داده های ایالات متحده
دی جی پاتیل دانشمند داده و ریاضیدانی است که به عنوان اولین دانشمند داده ارشد ایالات متحده خدمت کرده است.

در سال 2015 دی جی توسط پرزیدنت اوباما به سمت دانشمند ارشد داده در دفتر سیاست علم و فناوری منصوب شد. هنگامی که او در این نقش کاملاً جدید مستقر شد، دی جی مأموریت دفتر را ایجاد کرد: به طور مسئولانه قدرت داده را به نفع عموم مردم آمریکا آزاد کند و بازده کشور را از سرمایه گذاری خود در داده ها به حداکثر برساند. تلاش های او منجر به ایجاد نزدیک به 40 نقش افسر ارشد داده در سراسر دولت فدرال شد. او همچنین برنامه‌های مراقبت‌های بهداشتی جدیدی از جمله ابتکار پزشکی دقیق و Cancer Moonshot را ایجاد کرد. اصلاحات جدید عدالت کیفری، از جمله ابتکارات عدالت مبتنی بر داده و داده های پلیس. و تلاش‌های داده ملی را رهبری کرد.

در صنعت، او تیم‌های محصول را در RelateIQ رهبری کرد و یکی از اعضای شرکت سرمایه‌گذاری Greylock Partners بود. علاوه بر این، او چندین نقش در Skype، PayPal و eBay داشته است و دانشمند ارشد، افسر ارشد امنیت و رئیس محصولات داده در LinkedIn بوده است.
دوره های این مدرس:

آموزش تاثیر داده با دی جی پاتیل

Data Impact with DJ Patil

دی جی پاتیل با افراد برجسته در دنیای علم داده و فناوری مصاحبه می کند تا بینش آنها را در مورد تأثیری که داده ها و فناوری بر جهان می گذارد - و خواهد داشت - به دست آورد.


آموزش دی جی پاتیل در مورد علم داده: مکالمات از من هر چیزی بپرس

DJ Patil on Data Science: The Ask Me Anything Conversations

به دی جی پاتیل، دانشمند ارشد سابق داده ایالات متحده بپیوندید تا به سوالات مطرح شده توسط اعضای لینکدین رسیدگی کند. موضوعات از امنیت داده تا آینده علم داده را شامل می شود.