Anushray Singh

فیلمساز، هنرمند و مدرس رسانه

Anushray Singh یک فیلمساز، حرفه ای رسانه، مربی و نویسنده برنده جایزه است که در ونکوور، بریتیش کلمبیا، کانادا زندگی می کند. او مدرک MFA خود را در هنرهای رسانه فیلم از دانشگاه ویندزور (2020) و مدرک B.Tech را در مهندسی عمران از موسسه فناوری Vellore (2017) دریافت کرد.

Anushray یک دانشکده تدریس در دانشکده هنرهای خلاق، دانشگاه فریزر ولی است. تخصص او عکاسی، مطالعات فیلم، هنر رسانه و مطالعات جنوب آسیا است. او به‌عنوان یک مربی، استاد، همکار و دستیار پژوهشی در سازمان‌هایی مانند کالج LaSalle ونکوور، CUSSA چین و دانشگاه ویندزور بوده است.

Anushray با سازمان های مختلفی در سراسر آمریکای شمالی، آسیای جنوبی، بریتانیا و اروپا مرتبط بوده است. انجمن‌ها از فیلم‌ساز، معلم، نویسنده، سخنران مهمان، دریافت‌کننده جایزه، سازمان‌دهنده رویداد، پژوهشگر دانشگاهی، رهبر دانش‌آموز و سایر فعالیت‌های خلاق متفاوت بوده‌اند.

من بسیار خوشحالم که تجربیات خود را در آموزش و برگزاری اولین دوره دیجیتالی خود در اینجا در Skillshare، ایجاد دوستی با دوربین شما، به اشتراک می گذارم!

دوره های این مدرس:

آموزش با دوربین خود دوست شوید!

Making Friends With Your Camera!

"این کلاس راهنمای مفیدی است در مورد اینکه چگونه می توان هنگام برداشتن هر دوربین دیجیتال احساس راحتی کرد. این کلاس برای هر کسی که می خواهد با او دوست شود طراحی شده است."