Anya Spark

مربی خلاقیت و کسب و کار

شما یک ایده کسب و کار راه اندازی فوق العاده دارید! بعدی چیه؟ به طرح کسب و کار نیاز دارید، اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ یا شاید می ترسید که ایده شما قابل اجرا نباشد؟ به وضوح نیاز دارید که به چه سمتی بروید و چگونه؟

نگران همه موارد بالا نباشید! شما ایده دارید، بیایید آن را توسعه دهیم. و نیازی به کاغذبازی دلخراش و خسته کننده نیست. وعده!

درباره من:

من به عنوان یک مربی کسب و کار و خلاقیت، با سالها تجربه در خدمت به صاحبان مشاغل کوچک و متوسط، تمام تخصص خود را برای کمک به شما در این کارگاه سریع، ساده و خلاقانه به کار خواهم گرفت. در اینجا من شما را راهنمایی می‌کنم، در حالی که شما طرح کسب‌وکار شخصی‌شده خود را با تمام مواد لازم برای موفقیت ایجاد می‌کنید.


من به مدت 15 سال صاحب یک حسابداری موفق بودم و به هزاران صاحب مشاغل و افراد خدمات حرفه ای در زمینه مالیات، توسعه تجارت و مشاوره در تعامل با بانک ها و مؤسسات مالی ارائه می دادم. من صلاحیت ها، دانش و تجربه را دارم تا به شما کمک کنم تا به اهداف خود برسید به گونه ای که بر شما به عنوان یک فرد و به همان اندازه که تجارت شما متمرکز باشد. شما کلید موفقیت کسب و کار خود هستید. من می توانم به شما کمک کنم تا پتانسیل کامل خود را بشناسید، از سقوط های معمولی اجتناب کنید و روی استعدادهای خود برای موفقیت تمرکز کنید. و ما آن را از طریق یک رویکرد تعاملی و خلاق با استفاده از هنر و تجسم انجام خواهیم داد.


امیدوارم از این رویکرد سرگرم‌کننده و "خارج از جعبه" لذت ببرید.


"خلاقیت فقط اتصال چیزهاست." - استیو جابز.

دوره های این مدرس:

آموزش 4DX OF A BUSINESS PLAN: خلاقیت و چشم انداز تجاری "خارج از جعبه"

4DX OF A BUSINESS PLAN: CREATIVE AND "OUTSIDE-THE-BOX" BUSINESS VISIONING

"در یک ساعت من شما را از طریق هفت مرحله راهنمایی می کنم. با هر مرحله، بخش دیگری از طرح تجاری شخصی و منحصر به فرد خود را ایجاد خواهید کرد. ما از قصد استفاده خواهیم کرد. . .