Jehna Creates

طراح، هنرمند، دانشجوی همیشه


اسم‌های من، جینا.. بله، یک H در آنجا وجود دارد. من یک طراح الگوی سطح، گرافیک و طراح وب و خلاق در سراسر جهان از سیدنی، استرالیا هستم.

من در تمام عمرم هنرمند بودم. من عاشق آزمایش کردن با رنگ‌ها، کشف تکنیک‌های جدید و ایجاد طرح‌های منحصربه‌فرد هستم. با بزرگ شدن در کنار بوته، دائماً از دنیای طبیعی اطرافم و گرمای منظره استرالیا نقاشی می‌کشم. مشاهده الهام مورد علاقه من است.

من عاشق سفر به مکان‌های مختلفی هستم که مردم آن را خانه می‌نامند، فرهنگ‌های مختلف را کاوش می‌کنم و مشاهده می‌کنم که دنیا هر روز جادوی خود را انجام می‌دهد.

یکی از بزرگترین علایق من در جهان یادگیری است، صرف نظر از موضوع. من چند بار فرصت شگفت انگیزی برای تدریس در زندگی واقعی داشته ام و تجربه اشتراک دانش و کمک به رشد دیگران را دوست دارم. مفهوم استفاده از آن مهارت ها و به کار بردن آنها در اینجا در Skillshare هدف بزرگ من بوده است!

به لطف مدرک لیسانس خود در طراحی و تجربه‌ام در اداره مد و طراحی سطح پایدار، طیف وسیعی از مهارت‌ها را برای به اشتراک گذاشتن از گرافیک، طراحی وب و الگو گرفته تا چاپ روی صفحه، ترمیم و ساخت دارم. اگر هر یک از این موارد برای شما جالب است، حتماً من را در اینجا در Skillshare دنبال کنید تا از کلاس‌های جدید مطلع شوید.

می‌توانید همراه با کارهای من در اینستاگرام @jehnacreates دنبال کنید و در مورد کارهای من در وب‌سایت من بیشتر بخوانید: https://jehnacreates.com/

من همچنین یک خبرنامه ماهانه برای من ارسال می‌کنم. مشترکین ایمیل نکات، افکار و فرآیندهای پشت صحنه را الهام بخش خواهند کرد. مشترکین ایمیل من همچنین به پست های وبلاگ و استوری دوستان نزدیک من در اینستاگرام دسترسی انحصاری دارند! اگر می‌خواهید عضوی از انجمن صمیمی من باشید، حتماً مشترک شوید!

https://jehnacreates.com/newsletter/

از هر یک از شما که برای تماشای کلاس من وقت گذاشتید متشکرم! من بی صبرانه منتظر شنیدن افکار شما هستم.

دوره های این مدرس:

آموزش طراحی وب نمونه کارها | 10 تغییر ساده و تاثیرگذار برای ارتقاء ظاهر، احساس و عملکرد وب سایت شما

Portfolio Web Design | 10 Simple & Impactful Changes to Elevate Your Websites Look, Feel & Function

"اگر هنرمند، طراح، سازنده یا خلاق هستید، به احتمال زیاد مجبور شده اید یک وب سایت بسازید تا کار خود را به بهترین نحو نشان دهید. تمرکز بر روی دستیابی به ما بسیار آسان است."