Esraa Alkhamesy

2D Illustrator

روز بخیر، همه! من بسیار هیجان زده هستم که مربی تصویرگر دو بعدی شما باشم. نام من اسراء الخامسی است و از اینکه می توانم عشقم به هنر را با همه شما به اشتراک بگذارم بسیار هیجان زده هستم.

من از سال 2021 به عنوان تصویرگر کار می‌کنم، و در طول سال‌ها، استعدادهایم را بهبود بخشیده و درک عمیقی از شکل هنری ایجاد کرده‌ام. من پایه محکمی در طراحی دوبعدی دارم و تخصص قابل توجهی را روی میز آورده ام.

طراحی کاراکتر یکی از زمینه های تخصصی من است. من تلاش زیادی برای خلق شخصیت های جذابی که برای پروژه های مختلف منحصر به فرد هستند، انجام داده ام. من واقعاً از روند جان بخشیدن به تصاویرم از طریق شخصیت های جذاب لذت می برم، خواه در حال اختراع حیوانات تخیلی برای کتاب های کودکان باشم یا شخصیت های پویا.

من مشتاقانه منتظر این هستم که با همه شما به این سفر بروم و ببینم که چقدر به عنوان تصویرگر دوبعدی موفق هستید و چقدر پیشرفت می کنید. پس بیایید با هم قلمرو هنر را کشف کنیم و پتانسیل بی حد و حصر تخیلات خود را آزاد کنیم!

دوره های این مدرس:

آموزش Procreate Bootcamp: از طراحی تا آثار هنری نهایی

Procreate Bootcamp: From Sketching to Final Artwork

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."