Scott Lancaster

کارشناس توسعه برند

اسکات با هزاران کسب‌وکار کار کرده است، از برندهای بزرگ که سالانه میلیون‌ها درآمد ایجاد می‌کنند تا استارت‌آپ‌های ساده‌ای که تلاش می‌کنند اولین فروش خود را انجام دهند.

او مشتاق برندسازی، ارتباطات و آموزش است. اسکات در مأموریتی است تا به افراد زیادی در سراسر جهان کمک کند تا اشتیاق خود را بپذیرند و با انجام کاری که دوست دارند، کسب و کاری بسازند.

علاقه او به توانمندسازی کسب‌وکارها با قدرت برندسازی همیشه نتیجه‌ای است که او را به مشاور ساخت برند برای هر مشتری که با آن کار می‌کند تبدیل می‌کند.

او نویسنده کتاب موازی: بررسی چگونگی ایجاد ارتباطات معنادار در زندگی، عاشق تجارت است. کتابی که زندگی و تجارت هزاران نفر را در بیش از 27 کشور تغییر داده است.

او مدیر بنیانگذار آژانس برندسازی خانه کلمنتاین برایتر فریلنس است. در کلمنتین هاوس، اسکات مستقیماً با شرکت هایی که با دقت انتخاب شده اند کار می کند تا به آنها کمک کند تا رشد و سودآوری برند خود را تسریع کنند. Brighter Freelance صرفاً بر بازپرداخت و آموزش به هر کسی، در هر کجا، تمرکز دارد که چگونه می‌تواند به بهترین فریلنسر تبدیل شود.

تجربه او در برندسازی و بازاریابی در طول مدت کارش در یک آژانس برندسازی پیشرو در بریتانیا.

از آن زمان، اسکات به عنوان مشاور مشاوره و راهنمایی چندین آژانس تبلیغاتی بر اساس مشاوره کار کرده است تا به آنها کمک کند تا به مشتریان خود خدمات بهتری ارائه دهند.

او در چندین رویداد به جمعیت آموزش داده است و به آنها کمک می کند تا مفهوم نام تجاری و نحوه تسریع رشد کسب و کار خود را درک کنند. اخیراً، اسکات با هتل هیلتون همکاری کرد تا یک دوره 3 ساعته خرابی ساختمان برند را میزبانی کند تا به کسب و کارهای محلی در جامعه خود کمک کند تا در طول اقتصاد فعلی رشد کنند.

او قبل از اینکه صرفاً بر مشاوره و کمک به برندهای دیگر در سراسر جهان تمرکز کند، چندین برند را تأسیس کرده و شرکت‌های مختلفی را تأسیس کرده است.

دوره های این مدرس:

آموزش توسعه نام تجاری اصلی (5 مرحله ساده)

Master Brand Name Development (5 Simple Steps)

«پیدا کردن نام تجاری عالی برای هر استارت‌آپ یا کسب‌وکاری مهم است. نام برند شما اولین تاثیری است که بر مشتریان خود می گذارید و می تواند بسیار موثر باشد. .."