Everything Editing

خلاق بودن

گروهی از خلاقان، دانش‌آموزان پرشور و دوستانی که می‌خواهند خلاقیت شما را الهام بخشند.

در اینجا در همه چیز ویرایش، ما عاشق یادگیری هستیم، ما عاشق کشف فناوری های جدید، ارائه ایده های دیوانه کننده و یافتن راه هایی برای تحقق بخشیدن به آنها هستیم. بنابراین ما هدف خود را برای کمک به بسیاری از افراد در یادگیری، ایجاد و رسیدن به اهداف قرار دادیم.

اگر بتوانیم خودمان را با یک کلمه توصیف کنیم، "دانش آموزان" را انتخاب می کنیم زیرا بیش از هر چیز، این چیزی است که ما هستیم. ما در کلاس های بی شماری شرکت کرده ایم، در دوره های زیادی ثبت نام کرده ایم و انواع موضوعات را مطالعه کرده ایم، می دانیم چگونه یاد بگیریم، به همین دلیل می خواهیم به شما کمک کنیم. تکنیک یادگیری ما ساده است "درک کن، اما کپی نکن"، ما نمی خواهیم شما از ما کپی کنید، بلکه از ما یاد بگیرید و دوره های ما اینگونه ساخته می شوند. ما شما را تشویق می کنیم که دنبال کنید، بیاموزید، کشف کنید و درک کنید، اما در نهایت خلاق باشید، خودتان باشید و چیزی منحصر به فرد خلق کنید.

به زودی:

- دوره مبتدی تا پیشرفته حل و فصل داوینچی

- Adobe Premier Pro، متوسط ​​و پیشرفته

- فتوشاپ

... و خیلی چیزهای دیگر!

ما را دنبال کنید تا با محتوای جدید ما به روز باشید!

دوره های این مدرس:

آموزش نحوه ویرایش محتوای فرم کوتاه ویروسی - Premiere Pro 2023

How to Edit Viral Short form Content - Premiere Pro 2023

"به دوره آموزشی Viral Shorts ما خوش آمدید! به دوره آموزشی شورت های ویروسی ما خوش آمدید! به ما بپیوندید تا شما را در این سفر راهنمایی کنیم که به شما کمک می‌کند یک ویرایشگر ویدیو استخدام کنید. .."