Kathleen Lyons

هنرمند، همسر + مامان در نش


سلام! من کاتلین لیون هستم. یک هنرمند ساکن نشویل که هر روز به عنوان یک بازاریاب دیجیتال کار می کند و اوقات فراغت خود را صرف انجام کارهای خلاقانه می کند. نقاشی، پروژه های DIY، صنایع دستی، و لیست ادامه دارد.

در کودکی همیشه نقاشی می‌کشیدم. من برای گذراندن دوره های هنری اضافی در دبیرستان از حساب دیفرانسیل و انتگرال صرف نظر کردم و با لیسانس هنر با تاکید بر ارتباطات بصری از کالج فارغ التحصیل شدم.

من کارم را به عنوان یک طراح گرافیک شروع کردم و برای آژانسی خارج از شیکاگو کار کردم. از آنجا به کلمبوس، OH رفتم تا به عنوان سازنده سایت برای یک شرکت Fortune 500 کار کنم. در طول تصدی خود در آنجا، من همچنین در موقعیت هایی کار کردم که شامل تست A/B، تجزیه و تحلیل، و بازاریابی دیجیتال برند می شد.

من دنیای شرکت را ترک کردم تا به آژانس دیگری بپیوندم و از راه دور کار کنم - بهترین. تصمیم گیری همیشه. من عاشق کار کردن در خانه هستم و این به خانواده ما این فرصت را داد که به نشویل نقل مکان کنند.

از آن زمان از راه دور کار می‌کردم - چند سالی را به عنوان مدیر پروژه برای یک شرکت هدایایی شگفت‌انگیز گذراندم و اکنون با یک شرکت شرکتی هستم که 9 تا 5 سال خود را در فضای بازاریابی دیجیتال صرف می‌کند و در عین حال تخصص خلاقانه‌ام را افزایش می‌دهد. .

برای اطلاعات بیشتر، از اینستاگرام دیدن کنید یا من را در @artsylyons دنبال کنید.

Illustrator Surface Designer
ژانويه 2023 - حال

مدیر پروژه شریک خلاق
ژانویه 2021 - سپتامبر 2022

استراتژی حساب
آگوست 2017 - ژانویه 2021



مشاور بازاریابی دیجیتال
ژانویه 2013 - آگوست 2017



طراح ارشد
سپتامبر 2009 - ژانویه 2013

لیسانس هنر، 2009
جزئی در تاریخ هنر با تمرکز در عکاسی، ارتباطات بصری.

دوره های این مدرس:

آموزش گلدوزی مدرن: چگونه یک سرخس عشق را در 10 روز با دست بدوزیم

Modern Embroidery: How to Hand Stitch a Love Fern in 10 Days

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."


آموزش گلدوزی مدرن: دوخت های ساده برای خوش طعم کردن کمد لباس شما

Modern Embroidery: Simple Stitches to Spice Up Your Wardrobe

"آیا از بیان خود از طریق لباس ها و لوازم جانبی خود لذت می برید؟ آیا به روند گلدوزی علاقه دارید اما آرزو می کنید که بتوانید آن را شخصی سازی کنید؟ پس این کلاس است ...."


آموزش سئو برای Squarespace: حضور آنلاین خود را بهینه کنید

SEO for Squarespace: Optimize Your Online Presence

"آیا شما یک صاحب کسب و کار کوچک، کارآفرین یا خلاق هستید که همه کلاه ها را بر سر می گذارید؟ آیا در مورد سئو چیزی شنیده اید اما کاملا مطمئن نیستید که از کجا شروع کنید تا سالانه را افزایش دهید..."


آموزش Trello for Creatives: گردش کار خلاقانه خود را بهینه کنید

Trello for Creatives: Optimize Your Creative Workflow

"آیا می خواهید زمان بیشتری را صرف خلق کنید و در عین حال پتانسیل آثار هنری خود را به حداکثر برسانید؟ آیا می خواهید حرفه خلاقانه خود را رشد دهید؟ سپس نوبت به بهینه سازی زمان می رسد! Creati. .."