Flori Fama

تصویرگر و طراح الگوی سطح

اینجا برای اولین بار است؟ بگذارید کمی از خودم برایتان بگویم: من فلوری فاما هستم. یک تصویرگر و طراح الگوی سطح از آرژانتین ساکن نیویورک.

یافتن زیبایی منحصر به فرد در حالت معمولی، تمرکز مورد علاقه من به عنوان یک هنرمند است. من یاد گرفتم که از طریق تصاویرم به شخصیت بسیار نوستالژیک، معصوم و حساس خود احترام بگذارم. عشق من به تدریس توسط مادرم به من منتقل شد - من همیشه مهارت های تدریس او را تحسین می کردم، اگرچه آنها از یک رشته بسیار متفاوت هستند: او یک معلم ریاضی است! قبل از تصمیم به تدریس آنلاین، سال ها تجربه تدریس حضوری داشتم: انگلیسی در کشورم و اسپانیایی در لهستان (زمان داستان برای آینده!). و عشق من به هنر بدون شک از پدرم سرچشمه می‌گیرد، که همیشه با چنین مهارت باورنکردنی نقاشی می‌کشید - این از زمان کودکی من را شگفت‌زده می‌کرد. او همچنین در ویرایش ویدیوهای خانگی مهارت دارد، که باعث شد من عاشق بازی با ویرایش ویدیو نیز باشم. خلاقیت در ژن من است.

من یک یادداشت بردار مشتاق و طرفدار انعکاس خاطراتم هستم، آنها را در مجلات بی شماری نگه می دارم - اغلب اوقات در حال خواندن آنها و درک تجربیات گذشته هستم. هر چیزی که خلق می‌کنم از فرآیندی ناشی می‌شود که عمیقاً تحت تأثیر مهارت‌های من به‌عنوان یک طراح گرافیک است. این همان چیزی است که در آن تحصیل کردم و در آن تحصیل کردم. به عنوان یک هنرمند، نمی‌توانم همیشه از گل‌ها و حیوانات الهام بگیرم، من به خاطر ایجاد پالت های رنگی بسیار عمدی متمایز شناخته شده ام.

از آنجایی که تنها فرزند بودم، همیشه به عنوان یک فرد بسیار چند وجهی در نظر گرفته می‌شدم: در عرصه هنری، مرا خواهید دید که با حروف، تزئین کلوچه، مونتاژ خانه شیرینی زنجبیلی، تهیه دستور پخت خانوادگی، عکاسی، انیمیشن، نوشتن خلاقانه، و بی وقفه ایده های جدید ارائه می شود.

همین دلیل باعث شد به سمت Skillshare گرایش پیدا کنم. بزرگترین امید من این است که از طریق کلاس هایم بتوانم اشتیاقم به هنر را در شما و آنچه که در نهایت خلق می کنید القا کنم، و الهام گرفته و تشویق شوید تا ایده های خود را زنده کنید و به حرکت رو به جلو در سفر هنری خود ادامه دهید. ، ثابت و یک قدم در یک زمان.

به خاطر داشته باشید: اینکه دقیقا همان کسی باشید که هستید کلید ایجاد چیزهای شگفت انگیز است.

اگر مبتدی هستید: همه ما از جایی شروع می کنیم. در یک زمان، همه ما یادگیرنده هستیم. جسارت انجام یک کار جدید تنها چیزی است که مهم است و یکی از هیجان انگیزترین چیزها در زندگی است، درست است؟ باور کن و انجامش بده!

من اینجا برای شما هستم: اگر در مورد درس ها تردید یا نگرانی دارید، با من تماس بگیرید و من خوشحال خواهم شد که به شما کمک کنم! به من بپیوندید تا از کلاس های جدید و پروژه های جدید در افق مطلع شوید. اجازه دهید با IG!

نیز در تماس باشیم

نکته آخر: وقتی چیزی را در کلاس ایجاد می کنید، فراموش نکنید که آن را با من به اشتراک بگذارید! من دوست دارم بدانم چگونه الهام گرفته اید و آنچه را که خلق کرده اید ببینم. این یکی از مهمترین اهداف من در اینجاست.

دوره های این مدرس:

آموزش حکاکی و نقاشی کدو تنبل: ایده های دکور خلاقانه برای پاییز و هالووین

Pumpkin Carving & Painting: Creative Decor Ideas for Fall & Halloween

"پاییز اینجاست و همراه با آن، کدو تنبل و دکور دنج (یا حتی شبح آور؟ !) می آیند. چگونه می توان از رنگ های آتشین فصل روح الهام نگرفت؟ .. ."


آموزش یک تصویر خانه منحصر به فرد ایجاد کنید: رنگ های واقعی خود را در Procreate بیابید

Create a Unique House Illustration: Find Your True Colors in Procreate

«بیایید یک تصویر خانه را یک لایه در یک زمان بسازیم تا شما چه کسی هستید را وارد طراحی خود کنیم! در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه: از حافظه الهام بگیرید و. .."


آموزش یک خانه شیرینی زنجبیلی ایجاد کنید: صنایع دستی شیرینی پزی برای زمستان و روزهای برفی

Create a Gingerbread House: Cozy Baking Crafts for Winter & Snowy Days

"آیا آماده اید که یاد بگیرید چگونه اولین خانه شیرینی زنجفیلی خود را به طور کامل از ابتدا بسازید و در اطراف صدای جرنگ جرنگ جرنگ بسازید؟ این فصل کریسمس می خواهم به شما یاد بدهم که چگونه بیاورید. .."