Laura Brandt

لحاف/خیاطی/کارآفرین

سلام، من لورا هستم. من افراد مبتدی را در سفر خیاطی خود شروع می کنم و به لحاف های تازه کار کمک می کنم تا مهارت های خود را از طریق یک سری پروژه های کوچک که هم خیاطی با دست و هم خیاطی ماشینی را آموزش می دهند، تقویت کنند. سپس به سراغ ساخت اولین لحاف شما می رویم!

  • من در نوجوانی خیاطی و دوخت دستی را یاد گرفتم. کلاس اقتصاد خانه من را با ساخت بالش با لحاف زنی آشنا کرد و به خودم یاد دادم که چگونه وسایل کوچک دیگری را روی چرخ خیاطی سینگر پر وزن مادربزرگم درست کنم. من در همان زمان دوخت و گلدوزی را یاد گرفتم و کاردستی با بوم پلاستیکی، بافندگی و قلاب بافی را کشف کردم، اما سپس همه آن را برای چندین سال کنار گذاشتم.
  • در سال 2010 در یک کلاس مبتدی در یک مغازه لحاف فروشی محلی شرکت کردم که جرقه خلاقیت من را دوباره شعله ور کرد. من تازه اولین چرخ خیاطی ام را گرفته بودم.
  • از سال 2011 تا 2013، من آموزش‌های لحاف‌سازی و پست‌های دیگر را در وبلاگ Wentworth County Quiltworks منتشر کردم و مجموعه‌ای از آموزش‌ها را برای مجله آنلاین Ruby For Women نوشتم.
  • در سال 2018 به انجمن صنفی لحاف محلی پیوستم. پس از یک سال عضویت در کمیته برنامه و دو سال به عنوان خزانه دار، اکنون وب سایت را حفظ می کنم. در آن زمان با سخنرانان و معلمان متعددی آشنا شدم. من در تمام مراحل تولید لحاف دارم، از لوازم سازماندهی شده در کیت تا پروژه های لحافی که منتظر صحافی و ورود به Quilts In Bloom 2024 هستند.

من در سه سال گذشته از طریق موسسه Tisserand در حال مطالعه رایحه درمانی بوده‌ام و در سال 2021 گواهینامه خود را از طریق دانشکده علوم بهداشتی فرانکلین یکپارچه دریافت کردم. من قصد داشتم در حین مطالعه برای BHSc خود، استفاده ایمن، موثر و پایدار از اسانس ها را به مصرف کنندگان آموزش دهم. در پایان سال 2022، فرصتی برای آموزش لحاف‌سازی به‌جای آن به وجود آمد و استودیوی لحاف اتاق نشیمن متولد شد.

ممکن است تصاویری از لحاف های زیبا را به صورت آنلاین دیده باشید و فکر کرده باشید: "من هرگز نمی توانستم این کار را انجام دهم." من اینجا هستم تا به شما بگویم که می توانید. وقتی هدف به جای کمال، تکمیل است، آنقدرها هم که فکر می کنید سخت نیست. دقت از تمرین ناشی می شود. چه راهی برای تمرین بهتر از ساختن بالش های مهارت آموز، زیر لیوانی، روتختی، و میز دونده؟ پس از چند برد سریع برای ایجاد اعتماد به نفس شما، حتی افراد مبتدی کاملاً آماده خواهند بود که یک لحاف کودک یا یک لحاف دامنی بسازند.

  • هر تکنیک آموخته شده را می توان در زمانی در هنگام ساختن لحاف استفاده کرد و قابل انتقال به سایر کاردستی های سوزن دوزی است.
  • من چیزها را کم هزینه نگه می‌دارم، تا زمانی که مطمئن شوند می‌خواهند به سطح بعدی ادامه دهند، نیازی به خرید ابزارهای گران قیمت ندارم. می توانید منابع پروژه را به صورت محلی یا آنلاین تهیه کنید.
  • درس‌ها غیر خطی هستند، بنابراین به جایی بروید که راحت هستید!
  • کلاس ها برای همه سنین مناسب است، اگرچه کودکان با نظارت بزرگسالان بهترین عملکرد را خواهند داشت.

همه‌گیری کووید-19 نشان داد که لحاف‌سازی به یادگیری آنلاین کمک می‌کند و همه نمی‌خواهند در رویدادهای حضوری شرکت کنند. پس بگذارید کارگاه به سراغ شما بیاید! من استودیوی لحاف اتاق نشیمن را ایجاد کردم تا به مخاطبان آنلاین آشنا با یادگیری بر حسب تقاضا و معرفی لحاف به عنوان وسیله ای برای تمرکز حواس، جایگزین حواس پرتی های زندگی با تمرکز بر خلاقیت تازه کشف شده، دسترسی پیدا کنم.

همه باید از جایی شروع کنند، پس چرا از اینجا شروع نکنیم؟ اجازه دهید شما را از اولین پروژه استودیو لحاف اتاق نشیمن تا آخرین بخیه روی لحاف تمام شده شما راهنمایی کنم.

وقتی من یک لحاف درست می‌کنم، یاد گرفته‌ام که به‌جای کمال، دقت را هدف قرار دهم، زیرا قلاب‌چین کردن روی پارچه یا پهنای نخ یا دو نخ می‌تواند شادی را در پروژه تمام‌شده از بین ببرد. به عنوان مثال، من آنقدر نگران نیستم که بلوک های لحاف من در اندازه های ذکر شده در الگو تمام شوند، زیرا می خواهم همه آنها در یک اندازه ثابت تمام شوند. من همچنین معتقدم که اگر اشتباهی قابل توجه باشد، شما خیلی نزدیک ایستاده اید!

من متوجه شده‌ام که لحاف‌بازان از طریق ترکیبی از مشاهده و آزمون و خطا یاد می‌گیرند که چگونه به بهترین شکل به تعریف خود از کمال دست یابند. پلیس لحاف وجود ندارد. انجام شده اغلب بهتر از کامل است، و در مواقعی که اینطور نیست، ما چاک دهنده های درز داریم.

دوره های این مدرس:

آموزش دقت لحاف را هدف بگیرید: یک روکش بالش نه تکه بدوزید

Aim For Quilting Accuracy: Sew A Nine-Patch Pillow Cover

"می‌خواهید لحاف بسازید اما فکر نمی‌کنید به اندازه کافی خوب دوختید تا یک پروژه بزرگ را انجام دهید؟ با ساختن روکش بالش شروع کنید! شروع به چیدن پایه‌های لحافی خود کنید..."