Matt Peplinski

پرفروش ترین نویسنده خود کمکی انیماتور

من کارشناسی ارشد انیمیشن سه بعدی دارم، اما در این زمینه هیچکس به مدرک شما اهمیت نمی دهد. کارفرمایان به یک چیز اهمیت می دهند، حلقه نمایشی شما. پرداخت شهریه بالا برای مدرکم بسیار دردناک بود، من تصمیم گرفتم همه چیزهایی را که به عنوان یک انیماتور یاد گرفتم در Skillshare یاد بدهم، بنابراین هیچ کس دیگری مجبور نیست مانند من برای یادگیری این مهارت‌ها پول خرج کند. من معتقدم که آموزش عالی و مهارت آموزی باید برای همه قابل دسترسی باشد، لطفاً اگر این موضوع مورد توجه شما نیز قرار گرفت، از کار من حمایت کنید.

من قصد دارم حدود 50 تا 100 دوره انیمیشن در زمینه اشتراک مهارت برگزار کنم. هر ساختمان بر روی دیگری. زیرا حقیقتاً برای تبدیل شدن به یک انیماتور حرفه ای 2 سال تلاش مداوم طول می کشد.

برنامه درسی من طوری طراحی شده است که شما را به آنجا برساند. به سادگی یکی از دوره های من را به ترتیب در هفته تماشا کنید و تمرینات را انجام دهید و در کمترین زمان یک حرفه ای خواهید شد!

اما به یاد داشته باشید که بهترین تلاش خود را بکنید و با من تمرین کنید! شما به سادگی با تماشا کردن چیزی یاد نخواهید گرفت.

من همچنین عجیب هستم که در گذشته یک نویسنده خود کمک بودم

از 5 سالگی هر بار با مشکلات روانی دست و پنجه نرم می کردم. در آن زمان من هیچ کاری نکردم جز تماشای تنها کانال کارتونی که در آن زمان در دسترس بود. نسخه انگلیسی شبکه کارتون. در تمام دوران کودکی ام تقریباً هیچ کاری انجام نمی دادم جز اینکه تمام روز بازی های ویدیویی، تماشای تلویزیون، مرورگر اینترنت یا تماشای پورنو انجام می دادم. من تقریباً هرگز هیچ کار سازنده ای انجام ندادم، که فقط افسردگی من را قوی تر کرد.

وقتی من 13 ساله بودم اوضاع بدتر شد. من اولین حملات پانیک بزرگ خود را تجربه کردم. آنقدر بد شد که در یک نقطه آمبولانس مجبور شد هر هفته مرا به خانه ببرد.

همه چیز زمانی که من 16 ساله شدم تغییر کرد و به هر شکلی از خودیاری درمانی قابل تصور دچار وسواس شدم. این مانع سقوط من نشد. من در سال 2009 دچار یک اپیزود روان پریشی شدم و برای بیش از یک سال دچار سانحه شدم.

راه بهبودی از آن زمان به بعد طاقت‌فرسا بود. من نتوانستم کمک حرفه ای مناسبی دریافت کنم، و مجبورم کرد به دوره های خودیاری تکیه کنم که نتوانسته بود تمام نیازهای من را برآورده کند، اما حداقل به من اجازه داد به اندازه کافی بهبود پیدا کنم تا برای تحصیل روانشناسی به دانشگاه بروم.

تنها زمانی که تکنیک های خودیاری را به طور کامل تحقیق کردم، به پایه علمی آنها پی بردم و به من این امکان را داد که کاملاً به خودم کمک کنم.

من موفق شدم نه تنها اختلال هراس و سایر مشکلات روانی خود را کاهش دهم، بلکه توانستم از اعتیاد فلج کننده خود به این موارد نیز بهبود یابم: بازی های ویدیویی، تلویزیون، پورن و اینترنت.

از آن زمان زندگی خود را وقف کمک به سایر افرادی کرده‌ام که از مشکلات مشابهی رنج می‌برند، با ارائه دوره‌های خودیاری در دسترس و مبتنی بر شواهد در مورد udemi، زیرا skillshare چنین اجازه‌ای را نمی‌دهد.

می دانم ترکیب روانشناسی + انیمیشن سه بعدی عجیب است، اما زندگی من بالا و پایین بود.

دوره های این مدرس:

آموزش انیمیشن سه بعدی 101 - بیایید یک توپ پرنده را متحرک کنیم!

3D Animation 101 - Let's Animate a Bouncing Ball!

"هی! اسم من مت است و استاد انیمیشن سه بعدی هستم، اما حقیقت این است که برای کار در این صنعت نیازی به مدرک ندارید. تنها چیزی که نیاز دارید یادگیری انیمیشن است. .."