Liz Nieves

هنر و طراحی

از اینکه از صفحه Skillshare من بازدید کردید متشکرم! من لیز نیوز، کلمبیایی، هنرمند گل با بیش از 5 سال تجربه و خالق و باشگاه زنان فلورس هستم، آکادمی مجازی که در آن زنان را قادر می‌سازیم تا پتانسیل کامل خود را از طریق هنر توسعه دهند

به عنوان یک هنرمند گل، من عمیقاً مشتاق خلق چیدمان‌های گل نفس‌گیر هستم که احساسات را برمی‌انگیزد و فضاها را متحول می‌کند. من معتقدم که گل ها قدرت انتقال پیام، گفتن داستان و آوردن زیبایی را به زندگی ما دارند.

من همچنین در رشته گرافیک تحصیل کردم، من خوش شانس هستم که عشق عمیقی به گل دارم، که به عنوان یک الهام دائمی برای کار من عمل می کند. با ترکیب مهارت های طراحی گرافیکم با قدردانی از زیبایی طبیعت، من این توانایی منحصر به فرد را دارم که ایده هایم را به ماکت های بصری جذاب تبدیل کنم که واقعاً زنده می شوند.

از شما دعوت می کنم در این سفر هنری هیجان انگیز به ما بپیوندید. چه مبتدی باشید که به دنبال کشف دنیای هنر گل هستید یا یک هنرمند باتجربه که به دنبال گسترش مهارت های خود است، این کلاس برای شماست :)

از هر لحظه ای که به صنایع دستی خود اختصاص می دهید لذت ببرید و اجازه دهید خلاقیت شما آزادانه جریان یابد! اگر سوالی دارید یا نیاز به کمک دارید، دریغ نکنید با من تماس بگیرید. من اینجا هستم تا از شما در سفر خلاقانه هیجان انگیز شما حمایت کنم.

دوره های این مدرس:

آموزش لامپ گل فوم غول پیکر: قالب، فرم دهی و مونتاژ یک دکوراسیون منحصر به فرد

Giant Foam Flower Lamp: Mold, Form and Assemble a Unique Decoration

"یاد بگیرید که چگونه یک گل فومی غول پیکر را با من قالب بزنید، شکل دهید و مونتاژ کنید! اگر به صنایع دستی، تزئینات و خلق چیزهای جدید با دستان خود علاقه دارید، این کلاس برای شما مناسب است. .."