Liz Olson

طراح SVG | کارشناس Etsy

داستان من

به‌عنوان یک هنرمند دیجیتال، می‌دانم که تلاش برای گذراندن زندگی با فروش آثار هنری چقدر می‌تواند استرس‌زا باشد. وقتی دو سال پیش شروع به ساخت فایل‌های SVG کردم، از سرعت و آسانی ایجاد طرح‌هایی که صاحبان لیزر مشتاق خرید آن بودند، شگفت‌زده شدم. در مدت کمی بیش از دو سال، من از تجربه لیزر صفر به فروش شش رقمی رسیدم که همه اینها به لطف فایل های لیزر SVG بود.

در اوایل سال جاری احساس می‌کردم گیر کرده‌ام و به مسیر کاری نیاز دارم و در پادکست بانی کریستین اتفاق افتاد - دقیقاً همان چیزی بود که به آن نیاز داشتم! از طریق دوره Immersion او، من به جامعه طراحان الگوی سطحی معرفی شدم و از اینکه چگونه طراحی SVG به طور مشابه با طراحی پارچه مطابقت دارد، شوکه شدم.

پتانسیل زیادی برای طراحان الگوی سطحی وجود دارد که بتوانند با فروش فایل SVG درآمد کسب کنند و من می‌خواهم پلی باشم که به شما کمک می‌کند تا به آنجا برسید—دنیای لیزر به طرح‌های شما نیاز دارد! با خیال راحت به اینجا، در وب سایت یا اینستاگرام من مراجعه کنید. من دوست دارم از شما بشنوم!

دوره های این مدرس:

آموزش معرفی فایل های لیزری SVG برای طراحان سطح: فروش فایل های دیجیتال در Etsy با Adobe Illustrator

Intro to SVG Laser Files for Surface Designers: Sell Digital Files on Etsy with Adobe Illustrator

«اگر طراح الگوهای سطحی یا هنرمند دیجیتالی هستید، فقط چند ویرایش با ایجاد تعداد بی‌پایانی از محصولات دیجیتالی درآمدزا فاصله دارید! من. .."