Keppie And Benny

به شما کمک می کند تا بهترین آهنگ های خود را بنویسید

ما Keppie Coutts و Ben Romalis، دو ترانه سرای حرفه ای، هنرمندان مجری و معلم با بیش از 40 سال تجربه جمعی در صنعت موسیقی هستیم.

ما در برخی از بهترین کالج‌های موسیقی معاصر در جهان از جمله کالج موسیقی برکلی، کنسرواتوریوم سیدنی، کالج هنر استرالیا، موسسه موسیقی استرالیا، مدرسه آهنگ‌نویسی لس‌آنجلس و آکادمی JMC تدریس کرده‌ایم.

بین ما، موسیقی و همکاری های ما بیش از 10 میلیون جریان داشته است، و ما موسیقی برای شرکت ها و مارک های بین المللی بزرگ مانند Penguin Random House، Adobe، و Cathay Pacific ایجاد کرده ایم.

هدف ما کمک به مردم برای نوشتن آهنگ های بهتر است! تجربه ما، از کارکردن با هزاران ترانه سرا (بسیاری از آنها برای یافتن شغل و موفقیت در موسیقی) این است که ترانه سرایی شما، مانند همه چیزها، می تواند با تمرین معنادار و عمدی بهتر شود. قصد ما این است که مهارت‌ها، دانش و ایده‌هایی را که از امتیاز جمع‌آوری آن‌ها برخوردار بوده‌ایم با دیگرانی که هنر و صنعت ترانه سرایی را پذیرفته‌اند به اشتراک بگذاریم.

دوره های این مدرس:

آموزش ترانه نویسی 101: تکنیک های ضروری برای ترانه سرایان مبتدی

Lyric Writing 101: Essential Techniques for Beginner Songwriters

"توضیحات دوره عمومی اگر اینجا هستید، احتمالاً قبلاً آهنگی نوشته اید. در واقع، به احتمال زیاد آهنگ خوبی است. اما شرط می‌بندیم که سوال شما باشد. .."


آموزش ترانه 101: طرح اولیه 5 مرحله ای مبتدی

Songwriting 101: The Beginner’s 5-Step Blueprint

"توضیحات دوره عمومی من یک ایده برای یک آهنگ دارم اما از کجا شروع کنم؟ چگونه می توانم آهنگ خود را از یک رویا به یک قطعه واقعی تبدیل کنم که بتوانم آن را بخوانم و pl. .."


آموزش باز کردن اسرار ترانه سرایی: انتخاب آکوردهای عالی

Unlocking the Secrets of Songwriting: Picking the Perfect Chords

"بررسی اجمالی دوره این سناریو را تصور کنید: شما به تازگی یک خط اصلی شگفت انگیز یا اشعار بسیار جذابی نوشته اید. مطمئن هستید که این آهنگ عالی خواهد بود. .."