Evelina Rimkuse

مسافر | ویولن سل | سوملیه

سلام،

من اولینا هستم. یک انسان عاشق طبیعت ناامید و به سادگی یک انسان پرشور. من به خصوص به روانشناسی انسان و نحوه ارتباط ذهن ما با بدنمان علاقه مند هستم. وقتی 12 ساله بودم، من و خانواده ام از لتونی به سوئد نقل مکان کردیم و این تاثیر زیادی بر زندگی من گذاشت. کار آسانی نبود و اعضای خانواده و دوستان مهاجرم را دیدم که برای یافتن خانه در این مکان جدید تلاش می کنند. به آرامی اما مطمئناً، من روشی مفید برای به حداقل رساندن این زمان ناراحتی در سفر به خارج از کشور و لذت بردن از هر لحظه ایجاد کرده ام. در کلاس من شرکت کنید تا بیشتر بدانید!

من ویولن سل و چندین ساز دیگر را نیز می نوازم، در دوره سوملیه شرکت می کنم و دوست دارم در اکانت Medium خود در مورد چیزهای مختلف بنویسم.

اگر کلاس من با شما طنین انداز شد، لطفاً نمایه Skillshare من را دنبال کنید. در آینده می توانید انتظار کلاس های مرتبط با رشد شخصی و همچنین کلاس های مختلف مرتبط با پیاده روی، شراب و موسیقی را داشته باشید.

از اینکه محتوای من را بررسی کردید متشکرم!

دوره های این مدرس:

آموزش مهاجرت به خارج از کشور: 3 گام برای شکوفایی در یک محیط جدید

Moving Abroad: 3 Steps to Thriving in a New Environment

"کوچ کردن به خارج از کشور می تواند هیجان انگیز باشد، اما همچنین می تواند گیج کننده، ترسناک و چالش برانگیز باشد. من همه آن را پشت سر گذاشته ام و در این کلاس به شما کمک خواهم کرد تا از نظر ذهنی آماده شوید.