Watercolour Mentor (Darren Yeo Artist)

کلاس های هنری، مربیگری و الهام بخشی!

سلام، من دارن از Watercolor Mentor هستم، و من اینجا هستم تا مربی، شما را در سفر آبرنگ خود تشویق و الهام کنم! در این صفحه SkillShare، آموزش های متنوعی را خواهید یافت که به شما کمک می کند پیشرفت خود را در نقاشی آبرنگ سریع پیگیری کنید. من برخی از جامع ترین کلاس های خط و شستشو را در Skillshare تدریس می کنم.

من دوست دارم دانش خود را با شما به اشتراک بگذارم و یک جامعه دوستانه و بدون قضاوت ایجاد کنم تا به شما در کشف این مهارت و سرگرمی شگفت انگیز کمک کنم.

هدف من ارائه ویدیوهای ساده برای آسان کردن یادگیری آبرنگ و کمتر ترسناک است! من از یک پالت محدود استفاده می‌کنم و هنگام نقاشی مناظر، سبکی آزاد، پر جنب و جوش و رسا دارم.

یک چیز منحصر به فرد در مورد من و مربی آبرنگ این است که من دارای سوابق روانشناسی و تحصیلی هستم. من مشتاق ایجاد تفاوت در سطح شخصی با ارائه بازخورد و راهنمایی واقعی هستم. من دوست دارم از شما بشنوم. من یک هنرمند پاره وقت هستم و برای کارهایم جوایزی کسب کرده ام. آموزش آبرنگ علاقه من است و مشتاقانه منتظر هستم تا کلاس های برتر خود را در این پلتفرم با شما به اشتراک بگذارم. اگر سؤال یا پیشنهاد یا درخواستی برای کلاس های آینده دارید، فقط در یک پروژه یا منطقه بحث به من پیام دهید. من با شما تماس خواهم گرفت و تا جایی که بتوانم به شما کمک خواهم کرد.

حتماً من و کلاس‌هایم را در اینجا دنبال کنید تا به‌روز باشید!

اگر مایلید کارهای بیشتری از من ببینید، من پیوندهای رسانه های اجتماعی دیگر را در زیر تصویر نمایه خود قرار داده ام

Murano - 1/8th Sheet, Line and Wash

پرتره مرد - 1/4 ورق، آبرنگ

پرتره زن -1/4 برگه، آبرنگ

صحنه ساحل - 1/4 ورق، آبرنگ

سوئیس، حومه شهر - 1/4 ورق، آبرنگ

کپنهاگ - ورق 1/8، خط و شستشو

آفتابگردان، ورق 1/8، آبرنگ

میدان سنت مارک ونیز - 1/4 ورق، آبرنگ

آلمان، بازار خیابان - ورق 1/8، خط و شستشو

لندن، محله چینی - 1/4 ورق، آبرنگ

دوره های این مدرس:

آموزش مناظر دقیق شهری: ونیز را با آبرنگ نقاشی کنید

Detailed Urban Landscapes: Paint Venice in Watercolor

«مناظر شهری موضوعی جالب و غنی و سرشار از زندگی هستند – آنها سوژه مناسبی برای نقاشی آبرنگ هستند. در این کلاس، ما یک d را نقاشی می کنیم. .."