Nadia Valeska

هنرمند حرفه ای مستقر در برلین


سلام! من نادیا-والسکا هستم.

خیلی خوشحالم که به اینجا سر زدی.

من از سال 2015 به عنوان یک هنرمند حرفه ای در برلین زندگی می کنم و این یک سفر جهنمی بوده است. قبل از اینکه به اینجا بیایم در اسپانیا زندگی و کار می کردم و در آنجا نیز تحصیل کردم (با اقامت در نیوزلند، ایتالیا و شیلی). من در اصل اهل آلمان هستم، اما زمانی که من فقط 10 سال داشتم خانواده ام به نیوزلند نقل مکان کردند. پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان، وسایلم را جمع کردم و به مسافرت و کار به استرالیا و بریتانیا رفتم، قبل از اینکه در نهایت به اسپانیای فوق العاده برای شروع تحصیلاتم برسم (در نهایت).

خیلی خوش شانس بودم که از مزایای آن بهره مند شدم. بسیاری از اشکال مختلف تدریس، زیرا بورسیه تحصیلی امکان تحصیل در چهار کشور و در پنج مدرسه هنری مختلف را فراهم می کند. اگرچه در استودیوی خود عمدتاً با نقاشی کار می‌کنم، اما تکنیک‌ها و سبک‌های مختلف، ترفندها و هک‌ها را یاد گرفته‌ام که امیدوارم با شما به اشتراک بگذارم و ایجاد را برای شما سرگرم‌کننده‌تر و شاید کمی آسان‌تر کنم. هنر کردن و خلاق بودن یکی از مهمترین چیزهای زندگی من است و این درست است که می گویند: هر چه بیشتر تمرین کنید، بهتر می شوید!

عشق بزرگ من پرتره است - افراد و چهره ها فقط مرا مجذوب خود می کنند! از زمانی که یادم می‌آید، با انواع و اقسام مدیوم‌ها، پرتره‌ها را طراحی و نقاشی می‌کردم، و برنامه‌ام این است که آنچه را که یاد گرفته‌ام با شما به اشتراک بگذارم. در حال حاضر بیشتر روی آبرنگ تمرکز می کنم، زیرا احساس می کنم این یک تکنیک واقعا عالی است و می توانید آن را از هر جایی انجام دهید. بنابراین، امیدوارم از محتوایی که آپلود می کنم و در اختیار شما قرار می دهم لذت ببرید و همیشه از انتقاد سازنده سپاسگزارم.

به زمان خلاقانه ما با هم!!

xox نادیا


دوره های این مدرس:

آموزش پرتره آبرنگ از یک عکس با استفاده از 3 تن

Watercolour Portrait From A Photo Using 3 Tones

"یاد بگیرید که یک پرتره با آبرنگ، تنها با استفاده از 3 تن نقاشی کنید! در این کلاس به من بپیوندید تا نحوه نقاشی پرتره های آبرنگ را از یک مرجع عکاسی یاد بگیرید. .."


آموزش ایجاد پرتره: استفاده از لایه بندی و عناصر آنالوگ برای هنر دیجیتالی چشمگیر

Procreate Portraits: Using Layering and Analog Elements for Striking Digital Art

«پرتره‌های چشم‌نواز، چند لایه و از نظر بصری پیچیده در Procreate ایجاد کنید، با ترکیب عناصر آنالوگ در این کلاس، بیایید به وای بسیار هیجان انگیز شیرجه بزنیم. .."