Andrew Fairclough

اندرو فرکلاف: تصویرگر و طراح.

اندرو فرکلاف تصویرگر، طراح و بنیانگذار Truegrittexturesupply.com ساکن سیدنی است

پس از دوران جوانی که از دست دادن مدرک بازرگانی خود را به پایان رساند، اندرو به طراحی گرافیک اسکیت و اسنوبرد بین دوره‌های خودآموزی و کار تمام وقت در یک آژانس طراحی رفت.

از آن زمان او برای طیف وسیعی از مشتریان بین المللی از جمله GQ، مجله ESPN، Amex، Penguin Books، Billabong، Ride Snowboards، Jack Daniels، Little White Lies، Random House، Wired، Playboy، و The Critical Slide Society کار کرده است. .

آثار اندرو از تصاویر و طراحی‌های نقطه‌ای اواسط قرن و همچنین علمی تخیلی قدیمی، کمیک، سوررئالیسم، فرهنگ هنری DIY، و شگفتی‌های بافتی چاپ ضعیف الهام گرفته شده است.

اغلب کار با یک پالت رنگ محدود، کار اندرو به دنبال اشاره به نوستالژی و لمس هنر یافت شده است، در حالی که چیزی کاملاً جدید خلق می کند.

کارها و کلمات اندرو به صورت چاپی و آنلاین از طریق دسک‌تاپ، این خیلی خوب است، ویرایش دانه، آرشیو Leurzers، بازبینی خلاق، هنرهای رایانه‌ای، یون، و طراحی ناهموار است ظاهر شده‌اند.

اندرو در هر زمان در دسترس است. درباره پروژه‌های آتی و همچنین شگفتی‌های بافتی دستگاه‌های فتوکپی اواسط دهه 90 بحث کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش True Grit: بافت ها و نیم تنه های دست ساز برای طراحان و تصویرگران

True Grit: Handmade Textures & Halftones for Designers & Illustrators

«آیا در جستجوی یک تکنیک معتبر برای افزودن بافت و نیمه‌تنینگ به کار خود بوده‌اید؟ آیا به دنبال سخاوت واقعی، سخاوت صادقانه و بالاتر از همه چیز هستید؟ .."