Matt McCormack

متخصص حرکت، افراطی دیجیتال


سلام! من مت هستم، یک متخصص موشن گرافیک برای Extremes دیجیتال! ما یک بازی به نام Warframe می سازیم که من آن را دوست داشتم و مدت ها قبل از پیوستن به DE بازی می کردم. من واقعاً احساس سپاسگزاری می‌کنم که برای شرکت رویایی‌ام کار می‌کنم، و خوشحالم که می‌توانم به اشتراک مهارت‌هایی که من را به اینجا رسانده‌ام کمک کنم.

من واقعاً After Effects را دوست دارم. این به من احساس یک جادوگر امروزی می دهد. این مجموعه ابزارهای قدرتمندی دارد که ایجاد چیزهایی را ممکن می کند. من یک خالکوبی از کرونومتر افتر افکت روی بازویم دارم، که دکمه ای است که وقتی می دانید چیزی در طول زمان تغییر می کند روی آن کلیک می کنید. دلیل اینکه من خالکوبی کردم مشابه است. مهم نیست در کجای سفر خود هستید، چه تازه شروع کرده اید یا سال ها در کمین باشید، با کمی تلاش، می توانید در طول زمان به چیزی بهتر تبدیل شوید.

I شرکتی به نام استاپ واچ راه اندازی کرده ام که این ایده را تقویت می کند. وقتی در ساختن تصاویر جذاب برای Tenno (بازیکنان Warframe) سخت نیستم، روی ایجاد ابزارهایی کار می کنم که به شما کمک می کند سریعتر به جایی که می خواهید برسید. چه کلاس‌هایی در اینجا باشد، چه اسکریپت‌هایی برای خودکار کردن موارد خسته‌کننده. با ما همراه باشید، چیزهای بیشتری در راه است.

من اینجا هستم تا کمک کنم! به راحتی می توانید به اینجا یا در شبکه های اجتماعی من دسترسی پیدا کنید و این احتمال وجود دارد که من از دیدن گیف های گربه خودداری کنم و به شما بازگردم!

پس اسکریپت سرگرم کننده! من همچنین دو الاغ به نام های کلارنس و دیویی دارم.

دوره های این مدرس:

آموزش Loop Pool: بهترین پروژه مبتدی برای Adobe After Effects

Loop Pool: The Best Beginner's Project For Adobe After Effects

" اگر به یک پروژه مبتدی سرگرم‌کننده برای یادگیری After Effects علاقه‌مند هستید، دیگر به دنبال آن نباشید! حلقه‌های متحرک راهی عالی برای یادگیری انیمیشن هستند،  illustratio. .."