David Johann Lensing

ایجاد Edutainment

سلام! نام من دیوید است، من یک مرد خانواده، سازنده محتوا و دانشجوی فلسفه هستم. عشق من به یادگیری و فیلمبرداری مرا به سمت تولید محتوای ویدئویی آموزشی سوق داد. من مجذوب تلاقی حقایق و تخیل و نحوه استفاده از داستان سرایی برای توضیح جهان هستم.

برای من، فکر کردن به چیزها به معنای خواندن و نوشتن درباره آنهاست. بخش مهمی از نوشتن من، روزنامه نگاری روزانه، مستندسازی زندگی و کارم است – این و مدیریت دانش شخصی (PKM) بزرگترین علایق من این روزها است. البته در کنار قهوه.


آموزش بهترین راه برای یادگیری چیزهای جدید است. این ایده من نیست، بلکه ایده ای است که پروفسور ریچارد فاینمن آن را به شهرت رساند. کار با ایده‌ها، پیوند دادن و ترکیب مجدد آن‌ها، کاری است که من نه تنها به‌عنوان یک تولیدکننده محتوا، بلکه به‌عنوان یک فیلم‌ساز و فیلم‌نامه‌نویس گاه به گاه انجام می‌دهم.

بینشی عمیق‌تر از آنچه انجام می‌دهم. در این ویدیو در مورد چگونگی راه اندازی پایگاه دانشی به من داده شده است. لذت ببرید!

دوره های این مدرس:

آموزش بهره وری دیجیتال: با نگهداری هفتگی برای بهره وری آماده شوید

Digital Efficiency: Prepare for Productivity with Weekly Upkeeps

"در دنیایی که به سرعت حول محور فناوری در حال تحول است، روشی که ما وظایف دیجیتالی خود را مدیریت می کنیم می تواند نحوه درک و استفاده ما از زمان را شکل دهد. این کلاس عمیقاً در مادر فرو می رود..."


نویسندگی ویدیوهای آموزشی

Edutainment Video Authoring

"کلاس Edutainment Video Authoring (EVA) در مورد توسعه، تحقیق و بالاتر از همه، نوشتن محتوای آموزشی است. edutainment چیست؟ مرجع Edutainment. .."