Rebecca Minkoff

طراح، بنیانگذار، نویسنده

طراحی‌های بازیگوش و ظریف ربکا مینکف که در کیف‌های دستی، لوازم جانبی و پوشاک لوکس پیشرو در صنعت است، عناصر زنانگی بوهمیایی را با کمی راک اند رول ادغام می‌کند. چرم‌های غنی و جیر، چاپ‌های الهام‌گرفته از سبک بوهمی، سیلوئت‌های بی‌درد، و جزئیات سخت‌افزاری با امضا، تجسم زنی است که هم بی‌خیال و هم عصبانی است. برای زیبایی شناسی که ذهنیت ساحل غربی را با حساسیت مرکز شهر ترکیب می کند، بی زحمتی کاملاً با پیچیدگی ترکیب شده است.

ربکا مینکوف پس از ایجاد علاقه به طراحی در دوران دبیرستان، در سن 18 سالگی به شهر نیویورک نقل مکان کرد تا رویای خود را برای تبدیل شدن به یک طراح مد دنبال کند. در سال 2001، ربکا نسخه ای از تی شرت "I Love New York" را به عنوان بخشی از یک مجموعه کپسولی پنج تکه طراحی کرد. در سال 2005، ربکا اولین کیف دستی خود را طراحی کرد که به زودی آن را "Morning After Bag" یا M.A.B نامید. این کیف نمادین، حرفه ربکا را به عنوان یک طراح کیف دستی شعله ور کرد و الهام بخش خلاقیت های زنانه و جذاب او در سال های آینده شد. پس از چهار سال طراحی کیف‌های دستی و لوازم جانبی با علامت تجاری چرم، گل میخ و سخت‌افزار، ربکا اولین مجموعه لباس‌های آماده خود را در سال 2009 معرفی کرد. کفش، جواهرات و لوازم جانبی.

در سپتامبر 2018، او گروه مؤسس زن را تأسیس کرد، شبکه‌ای از کسب‌وکارها که توسط زنان رهبری می‌شود و با توانمندسازی و توانمندسازی مشاغل تحت مالکیت زنان، بر روی قدرت مالی زنان در طیف اجتماعی-اقتصادی سرمایه‌گذاری می‌کند.

دوره های این مدرس:

آموزش کسب و کار و برند خود را بسازید: علاقه خود را به یک برنامه تبدیل کنید

Build Your Business and Brand: Translating Your Passion Into a Plan

"می‌خواهید کسب‌وکاری خلاقانه بسازید که شما را از نظر شخصی و حرفه‌ای برآورده کند - و در آزمون زمان ایستاده باشد؟ به نماد صنعت مد، ربکا مینکوف بپیوندید تا..."