Sprouht

YouTube Creator

هی! من ویلیام هستم.

من یک کارآفرین و سازنده محتوا از کانادا هستم و ویدیوهای YouTube را درباره خودسازی و سفرهای ماجراجویانه می سازم. من از دانشگاه مک گیل در رشته مالی فارغ التحصیل شدم و تقریباً یک بانکدار سرمایه گذاری ناراضی دیگر به پایان رسیدم، اما تصمیم در آخرین ثانیه برای رد پیشنهاد شغلی 100000 دلاری به نفع دنبال کردن یک زندگی رضایت بخش تر، دلیل این است که چرا امروز هستم و چرا هستم. من کاری را که انجام می دهم انجام می دهم.

من در حال حاضر در حال ساختن جامعه ای از افرادی هستم که می خواهند طرز فکر خود را رشد دهند و ابزارهایی را برای دنبال کردن هدفمندترین زندگی خود توسعه دهند. می‌توانید پیدا کنید که من این آگاهی را در کانال YouTube، حساب‌های اینستاگرام و Tiktok، وب‌سایت، خبرنامه‌ام و اکنون در Skillshare منتشر می‌کنم!

خوشحال شو و آماده باش تا زندگیت را بهتر کنی، زیرا از نظر من، تنها زندگی ارزش زندگی کردن، زندگی پر از هیجان، هدف و سرگرمی است.

اگر می‌خواهید چت کنید، می‌توانید به آدرس will@sprouht.com ایمیل بزنید یا به من پیام دهید!

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه از مفهوم برای سازماندهی و ترسیم کل زندگی خود استفاده کنید

How To Use Notion To Organize And Map Out Your Entire Life

"چگونه از مفهوم برای سازماندهی و ترسیم کل زندگی خود استفاده کنیم در این کلاس، همه چیزهایی را که برای شروع با Notion به آن نیاز دارید، و نحوه گرفتن پرود را یاد خواهید گرفت. .."