Philipp Anders

سلام من فیلیپ هستم از decentnodes، مهندس ابر با چندین سال تجربه حرفه ای و همکار معمار راه حل های AWS. در دوره‌هایم در اینجا در Udemy، من عمدتاً اصولی را در مورد مبحث ابری آموزش می‌دهم تا الهام بخش بسیاری از متخصصان فناوری اطلاعات برای دید واقعی decentnodes باشند. این در مورد اجرای زیرساخت غیرمتمرکز فناوری اطلاعات برای ایجاد تعادل مجدد در توزیع قدرت در مورد داده ها و امور مالی در این جهان است. اگر می‌خواهید بیشتر بدانید، می‌توانید از وب‌سایت من دیدن کنید.

ساختار دوره های من چگونه است؟ آیا تا به حال یک کتاب غیرداستانی کامل خوانده اید، اما پس از مدت کوتاهی بیشتر آموخته هایتان را فراموش کرده اید؟ دستورالعمل دوره های من دقیقاً از توضیح این مشکل ناشی می شود. این تئوری هوشمندانه در بخش عملی ادغام شده است، به طوری که هرگز خشک و خسته کننده نمی شود. ساختار ویدیوها به گونه ای است که می توانید از همان ابتدا مستقیماً روی رایانه خود دنبال کنید و ما به یک زبان صحبت می کنیم. بنابراین این امکان وجود دارد که بتوانید تنظیمات عملی نزدیک به تئوری آموخته شده ایجاد کنید. این احتمال را افزایش می دهد که بتوانید دانش ماندگارتری ایجاد کنید.

آن را امتحان کنید. مشتاقم که تو را ملاقات کنم. به زودی می بینمت :)

دوره های این مدرس:

آموزش دوره فشرده Amazon Virtual Private Cloud (AWS VPC).

Amazon Virtual Private Cloud (AWS VPC) compact course

"این دوره در مورد چیست؟ در این دوره، ما با هم کار خواهیم کرد تا یک راه‌اندازی AWS VPC آماده تولید و بومی ابری ایجاد کنیم. در پایان این دوره، شما k. .."