Stephen Ingle

فیلمساز تجاری

سلام،

اسم من استفان است. کشتی‌گیر حرفه‌ای 29 ساله که تبدیل به فیلم‌ساز تجاری شد، واقعاً داستان معمولی.

من از 14 سالگی فیلم می ساختم و پس از آموزش برای تبدیل شدن به یک کشتی گیر حرفه ای، شروع به استفاده از ویدیوها برای تبلیغ خودم به عنوان یک کشتی گیر کردم. خیلی زود متوجه شدم که از ساخت آن ویدیوها بسیار بیشتر از لذت بردن از زمانم در جاده و رینگ لذت می برم، بنابراین حدود 6 سال پیش تصمیم گرفتم کشتی را رها کنم و به عنوان یک فیلمساز تجارتی را شروع کنم.

از آن زمان تاکنون تقاضای زیادی برای تبلیغات ویدیویی در سطح محلی و جهانی دیده‌ام و به اندازه کافی خوش شانس بوده‌ام که با برندهای زیادی کار کنم، از جمله جک دنیلز، سامسونگ، مارس (اسنیکرز ویگلیز اکسترا آدامس) و بسیاری دیگران!

من اساساً تمام وقتم را صرف کار روی پروژه‌های جدید می‌کنم یا درباره دنیای تبلیغات ویدیویی بیشتر یاد می‌گیرم. بنابراین من هیجان زده هستم که روی یک سری کلاس های فیلمسازی تجاری کار می کنم تا همه چیزهایی را که یاد گرفته ام به اشتراک بگذارم - و امیدوارم به زودی کلاس های بیشتری آماده کنم!

اگر به دنبال چنین چیزی هستید، من شما را تشویق می‌کنم که نمایه Skillshare من را دنبال کنید و اگر سؤالی دارید یا چیزی که دوست دارید در آینده ببینید - در صورت تمایل برای من پیام ارسال کنید. و خوشحال می شوم نظرات شما را بشنوم!

دوره های این مدرس:

آموزش فیلمسازی تجاری: هر آنچه که برای نوشتن تبلیغات ویدیویی عالی باید بدانید

Commercial Filmmaking: Everything You Need To Know To Write Great Video Advertisements

"یادگیری نحوه نوشتن یک تبلیغ ویدیویی عالی یک مهارت بسیار ارزشمند برای هر صاحب کسب و کار یا فیلمساز است، اما اغلب نادیده گرفته می شود یا دشوار است.