Hindz

یوتیوبر و پادکستر

Hindz یک هنرمند، داستان‌نویس و مربی ذهن‌آگاهی است که بینش‌های خود را در مورد معنویت و خودشناسی - همراه با یک فنجان چای - با بیش از 1.5 میلیون دنبال کننده در YouTube، Instagram، TikTok و از طریق پادکست خود In Hindzsight به اشتراک می‌گذارد. . او برای بینندگان خود یک تجربه دیداری و شنیداری زیبا فراهم می کند که هم آرامش بخش و هم روشنگر است و یک فضای آنلاین امن را برای میلیون ها نفر ایجاد کرده است تا سلامت و سلامت روان خود را بررسی کنند.

آیا همیشه رویای تبدیل شدن به یک ستاره یوتیوب را داشته‌اید و نمی‌دانید از کجا شروع کنید یا شاید یک کانال YouTube فعال دارید اما در تلاش برای حفظ انگیزه هستید؟ YouTuber محبوب Hindz در اولین کلاس آنلاین خود به شما یاد می دهد که چگونه محتوایی ایجاد کنید که الهام بخش دیگران و خودتان باشد.

Hindz با استفاده از مثال‌هایی از سفر خود، به شما کمک می‌کند بر چالش‌های احساسی و فنی که شما را عقب نگه می‌دارند غلبه کنید و ارزش‌های خود را برای ایجاد محتوا و زمان‌بندی تولیدی که برای شما مناسب است بررسی کنید. شما متوجه خواهید شد که چه چیزی شما را منحصر به فرد می کند و چگونه دیدگاه و تجربیات خود را به محتوای ویدیویی جذاب تبدیل کنید. Hindz رویکرد خود را برای ایجاد یک سبک واقعی روی دوربین به اشتراک می گذارد تا زمانی که زمان فیلمبرداری فرا می رسد احساس خوبی داشته باشید. او همچنین راز خود را در ارتباط عمیق با مخاطبان خود و چگونگی به دست آوردن صدها هزار مشترک با بیان حقیقت خود فاش خواهد کرد.

دوره های این مدرس:

آموزش حقیقت خود را بگویید: ایجاد محتوای آگاهانه برای YouTube

Speak Your Truth: Mindful Content Creation for YouTube

«داستان خود را بگویید و محتوایی ایجاد کنید که خود و دیگران را بالا ببرد. ایجاد محتوا برای یوتیوب (یا هر پلتفرم دیگری) لازم نیست به عنوان مثال باشد. .."