SS EAcademy

دوره های مدلینگ را بیاموزید و موفقیت را انتخاب کنید

سلام، من اس اس هستم.

SS eAcademy - بستر آنلاین برای یادگیری نرم افزار مهندسی.

SS eAcademy آموزش آنلاین/آفلاین حرفه ای با کیفیت بالا را از طریق ویدیوهای از پیش ضبط شده تهیه شده توسط متخصص صنایع ارائه می دهد. از سال 2016، SS eAcademy به متخصصان فعال در سراسر جهان کمک می کند تا به سطح بالاتری از موفقیت دست یابند. به همین دلیل، ما می‌خواهیم به شما کمک کنیم تا با برنامه‌های آنلاین، اهداف آموزشی خود را حتی بهتر بسازید.

ما در ارائه خدمات مشاوره محور در تجارت و مهندسی تخصص داریم. برخی از آموزش های آموزشی که ارائه می دهیم عبارتند از: AutoCAD (نرم افزار پیش نویس)، Autodesk Revit (نرم افزار مدل سازی)، STAAD Pro (نرم افزار تجزیه و تحلیل)، CREO (نرم افزار مدل سازی)، MasteCAM (نرم افزار CAM)، SolidWorks (نرم افزار CAD)، ANSYS Workbench (نرم افزار حل مسئله مهندسی) و JAVA (برنامه نویسی) زبان). ما دوره هایی را با تمرکز اصلی بر محتوای با کیفیت و عمق موضوع آماده کرده ایم.

دوره های ما تضمین می کند که دانش آموزان دانش کاملی در مورد نرم افزار و موضوعات مرتبط به دست می آورند. ما همچنین یک فروشگاه آنلاین داریم که زبان آموزان می توانند DVD و USB دوره ها را خریداری کنند.

آنچه دانش‌آموزان در مورد مدرسه ما دوست دارند، دانشکده‌های مجرب و واجد شرایط، دسترسی مادام‌العمر با به‌روزرسانی‌ها، در دسترس‌ترین و عمیق‌ترین دوره‌های آنلاین به دو زبان هندی و انگلیسی، آزمون بعد از هر ماژول برای آزمایش درک شما، قیمت‌های مقرون به صرفه است.

هدف ما

پلتفرم آموزش الکترونیکی با کیفیت مقرون به صرفه برای مهندسان.

چشم انداز ما

ما به آموزش، توانمندسازی و توانمندسازی همه از طریق استفاده از فناوری‌های جدید و نوظهور در مهندسی و تجارت اختصاص داده شده‌ایم.

ماموریت ما

ارائه آموزش با کیفیت در مهندسی و بازرگانی برای برآورده کردن آرزوهای جامعه پویا برای توسعه پایدار و اقتصادی.

دوره های این مدرس:

آموزش Bentley STAAD Pro - نرم افزار تحلیل و طراحی سازه

Bentley STAAD Pro - Structural Analysis & Design Software

"STAAD مخفف Structural Analysis and Designing است. نرم افزار STAAD Pro v8i به طور گسترده در تجزیه و تحلیل و طراحی سازه ها - ساختمان ها، پل ها، برج ها ... استفاده می شود."