Ivana Shein

صدایت را بنویس

ایوانا یک معلم و نویسنده است که در لس آنجلس زندگی می کند و اصالتاً اهل تورنتو است..

ایوانا در یکی از برترین مدارس نویسندگی در آمریکای شمالی تدریس کرده است. او کلاس کارشناسی ارشد "نوشتن در عصر دیجیتال" را به طور خاص برای دانشجویان NTS با تمرکز بر رسانه های جدید برگزار کرد. او همچنین مدرک خود را در نمایشنامه نویسی از NTS گرفته است، جایی که او به مدت سه سال همراه با دو همکلاسی بسیار منتخب دیگر در آنجا تحصیل کرد.

بازی زن او به نام "تقلید" در جشنواره "فقط برای خنده" در مونترال برای اولین بار به نمایش درآمد و اولین نمایش خود را در لس آنجلس در ایالات متحده انجام داد. نمایشنامه کوتاه او به نام "مفرد" در جشنواره تئاتر IAMA به نمایش درآمد که در حال حاضر در حال ساخت برای تبدیل شدن به یک فیلم است. شرکت تئاتر IAMA قبلاً نمایشنامه‌اش "عاشقان" را نیز کارگاه آموزشی کرده بود که اکنون تحت گزینه The Company Theatre در تورنتو قرار دارد. ریچارد جی لوئیس، کارگردان برنده جایزه امی، برای تولید بعدی در The Comedy Central Stage، با «Faking it» همراه شد.

در لس آنجلس ایوانا یک مشاور فیلمنامه برای شرکای ICM و نویسنده پرفروش جان ادواردز و همچنین مشتریان خصوصی مختلف است. او به‌عنوان مشاور پژوهشی در فیلم اخیراً بسته‌شده «Meadowland» به کارگردانی فیلم‌بردار مشهور، رید مورانو، خدمت کرد. اولیویا وایلد که تهیه کنندگی آن را نیز برعهده داشت، در «مدوللند» به ایفای نقش پرداخته است. ایوانا در حال حاضر یک ویژگی در حال توسعه با یکی از تولیدکنندگان Meadowland دارد.

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه صحنه ها را مانند یک رئیس بنویسیم

How to Write Scenes Like a Boss

"بهترین دیالوگ به نظر بداهه است. با این حال برای ایجاد دیالوگ‌هایی که بی‌وقفه سرگرم‌کننده باشد، کار زیادی می‌طلبد.  در این کلاس امیدوارم راهنمایی کنم..."