Ricardo Gonzalez

طراح گرافیک و هنرمند حروف

متولد در سی دی. خوارز، چیهواهوا و در دورانگو، مکزیک بزرگ شده است. ریکاردو گونزالس یک طراح گرافیک است که بر حروف، تایپوگرافی، طراحی حروف خوشنویسی تمرکز دارد. اشتیاق او به حروف شکل‌ها از دوران کودکی‌اش با نگاه کردن به نامه‌های قدیمی که پدربزرگش به زبان اسپنسر در دهه 1950 نوشته بود، سرچشمه می‌گیرد.

در سال 2008 ریکاردو به کانادا نقل مکان کرد و در آنجا در کالج موهاک طراحی گرافیک خواند. پس از تحصیل، او به مدت دو سال در اتاوا به عنوان چاپگر روی صفحه کار کرد، در این مدت علاقه خود به خوشنویسی را دوباره کشف کرد و شروع به آزمایش با حروف کرد.

در پاییز 2012 او برای کار به تورنتو نقل مکان کرد. به عنوان یک طراح گرافیک آزاد، اما پس از تنها چهار ماه او به سمت جنوب به شهر زادگاهش دورانگو، مکزیک رفت تا به عنوان یک طراح مستقل به طور تمام وقت کار کند. سپس، در تابستان 2014، او به شهر نیویورک نقل مکان کرد تا در  Type@Cooper شرکت کند، جایی که دیپلم طراحی تایپ فیس را از  Cooper Union دریافت کرد.

مشتریان منتخب:  Lululemon، MTV، Nissan، VH1، Coca Cola، Revlon، KRINK، Bing Bang Jewelry، Oprah Magazine، AIGA، Bowers Wilkins و Stussy.

دوره های این مدرس:

آموزش نوشتن حروف یک وردمارک تک خطی: ایجاد خطوط یکنواخت الهام گرفته از گرافیتی

Lettering a Monoline Wordmark: Creating Graffiti-Inspired Uniform Lines

"در این کلاس محبوب، هنرمند و طراح حروف، ریکاردو گونزالس، ترفندهایی را به شما می‌آموزد که بتوانید علامت‌های کلمه‌ای نمادین خود را به‌صورت یکنواخت، ترکیب دیجیتال و فیزیک را به کار ببرید.