Justin Michael Williams

نویسنده، گوینده و نوازنده

جاستین مایکل ویلیامز، 33 ساله، نویسنده، سخنران تحول آفرین و 20 هنرمند برتر ضبط است که به صدایی پیشگام برای تنوع و گنجاندن در سلامتی تبدیل شده است.

جاستین از بزرگ شدن با سوراخ‌های شلیک گلوله در خارج از پنجره اتاق خوابش گرفته تا اشتراک‌گذاری صحنه با ماریان ویلیامسون و دیپاک چوپرا، به خوبی درد سختی و قدرت شفا را می‌داند. او از آن زمان توسط وال استریت ژورنال، Grammy.com، Billboard.com، The Root، The Advocate، Yoga Journal و SXSW® معرفی شده است. با کتاب پیشگامانه خود بیدار بمان و بیش از یک دهه تجربه تدریس، پیام امید و توانمندی جاستین به بیش از 40 کشور در سراسر جهان گسترش یافته است، به ویژه از طریق تور ملی او "بیدار بمان، پس بده" که ذهن آگاهی را برای جوانان در این کشور به ارمغان می آورد. جوامع محروم جاستین به استفاده از صدای خود برای خدمت اختصاص داده شده است. برای اینکه چراغ امیدی برای کسانی باشد که از دست رفته اند، و اطمینان حاصل شود که همه مردم، با هر پیشینه، به اطلاعاتی که برای تغییر زندگی خود نیاز دارند، دسترسی دارند.

جاستین در Skillshare Original خود به شما کمک می‌کند تا با یک تجربه مدیتیشن 10 روزه منحصر به فرد، برای زندگی‌ای که همیشه می‌خواستید اقدام کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش مدیتیشن مدرن: پتانسیل، قدرت و هدف خود را کشف کنید

Modern Meditation: Discover Your Potential, Power & Purpose

"در این سفر 10 روزه مراقبه با جاستین مایکل ویلیامز، خود را هماهنگ کنید - و به سمت زندگی که همیشه می خواستید اقدام کنید. ممکن است فکر کنید که بلد هستید. .."