Khalil Sediqi

CG Artist & 3D Animator

سلام، نام من خلیل صدیقی است. من 10 سال سابقه کار در طراحی برندینگ، موشن گرافیک، فیلم کوتاه انیمیشن سه بعدی، کارگردانی تبلیغات تلویزیونی دارم. بنابراین من می دانم که چگونه طراحی گرافیک دیجیتال را آسان و کوتاه آموزش دهم.

من عاشق کار در بخش طراحی گرافیک هستم و همیشه در حال به روز رسانی هستم. سعی می کنم آنچه را که می دانم به دیگران منتقل کنم. به امید اینکه بتوانید بهترین فتوشاپ را از من یاد بگیرید. موفق باشید.
با احترام، خلیل صدیقی.

پیش از این متشکریم:

دوره های این مدرس:

آموزش Adobe Illustrator 2023 MasterClass

Adobe Illustrator 2023 MasterClass

"این دوره به طور هدفمند برای کاربرانی با تمام تجربیات طراحی شده است، از مبتدیان کامل تا کاربران موجود Illustrator، که می خواهند مهارت های خود را به ... ببرند."


آموزش 3Ds max 2024 انیمیشن MasterClass

3Ds max 2024 Animation MasterClass

"در این کلاس شما 3Ds max 2024 را از مقدمه صفر می آموزید. با نکات و ترفندهای مهم، میانبرهای اولیه و پورت های دید. درباره 3Ds max Modeling Intro and. .."


آموزش دوره کامل پلاگین Element 3D

Element 3D Plugin Complete Course

"اگر می‌خواهید در افترافکت طراحی حرکت حرفه‌ای باشید، پلاگین Element 3D را نیز یاد می‌گیرید.  پس دیگر به دنبال آن نباشید! گاهی اوقات شما نیاز به انیمیشن یا ایجاد تصویر سه بعدی دارید. ..."


آموزش نوار منوی کامل برنامه Adobe Illustrator Cc 2024

Adobe Illustrator Cc 2024 Full Program Menu bar

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."


آموزش مبانی CorelDRAW 2024 برای اصول

Fundamentos de CorelDRAW 2024 para principiantes

"آیا به دنبال تسلط بر CorelDRAW x24 هستید؟ پس دیگر به دنبال آن نباشید! چه مبتدی باشید و چه فقط به دنبال بهبود مهارت های خود هستید، این دوره برای شما عالی است."


آموزش موشن گرافیک و VFX با Adobe After Effects برای مبتدیان

Motion Graphics and VFX with Adobe After Effects for Beginners

" آیا به دنبال تسلط بر Adobe After Effects CC هستید؟ سپس دیگر نگاه نکنید! چه مبتدی باشید و چه فقط به دنبال بهبود مهارت های خود هستید، این دوره عالی است. .."


آموزش پروژه های بنیادی Photoshop Cc 2024

Photoshop Cc 2024 Fundamentals Projects

"کلاس Adobe Photoshop Cc 2024 سلام من خلیل صدیقی هستم. من یک مربی دارای گواهینامه Adobe (ACI) برای طراحی برند هستم. در این دوره به شما نشان خواهم داد. .."


آموزش پروژه‌های Masterclass Fundamentals Premiere Pro Cc 2023

Premiere Pro Cc 2023 Masterclass Fundamentals Projects

"آیا می دانید این کلاس حرفه ای برتر برای علاقه مندان به یادگیری ویرایش رسانه بسیار فشرده و کامل است، فقط پروژه های اولیه آموزش داده می شود، اما از ..."