Trashhand

عکاس منظره شهر

trashhand یک عکاس عشایری ساکن شیکاگو است که چشم و لنز او عمدتاً روی معماری و محیط های شهری متمرکز است. برای او، هر لحظه فرصتی است برای بررسی و نمایش مکان‌های فراموش‌شده و دورافتاده جهان، و متعاقباً، در معرض دید مخاطبانش با دیدگاه‌هایی که ممکن است به‌تنهایی پیدا نکنند یا نتوانند آن‌ها را پیدا کنند: مثلاً نماهای هوایی، یا فضاهای پنهان درون. ساختارهای جدید و فرسوده.

trash معتقد است که نمایش واقعیت مهم است و جهان بدون هیچ گونه دستکاری سنگین زیباست. با شروع کار خود از طریق اینستاگرام، اشتراک گذاری گسترده تصاویر او همیشه بخشی جدایی ناپذیر و حیاتی از فرآیندهای هنری او بوده است. او همچنین تمایل زیادی به آموزش و کمک به دیگران در یادگیری جنبه های فنی و هنرهای زیبای عکاسی دارد. او از به اشتراک گذاری دانش خود لذت می برد به این امید که علاقه مندان به عکاسی در حال ظهور در نهایت می توانند اشتیاق خود را به موفقیت های مشابهی برسانند و هم رضایت و هم رضایتی را که زباله به عنوان یک کاشف جهان کشف کرده است، بیابند.

وقتی در پایگاه خانه خود، شیکاگو، پرسه نمی‌زنید، زباله‌ها را می‌توان یافت که به دنبال علایق دیگری هستند، مانند ورزش‌های موتوری و اسنوبورد. مشتریان شرکتی او عبارتند از iTunes، Google، Adidas، Nike، GQ، Prada، Levi s، Ray-Ban، Timberland، United Airlines و American Express و بسیاری دیگر. اطلاعات بیشتر را در

ببینید

برخی از کارهای من را بررسی کنید. بیشتر در اینستاگرام من

ببینید

دوره های این مدرس:

آموزش عکاسی خیابانی: از زندگی شهر خود عکس بگیرید

Street Photography: Capture the Life of Your City

"با همکاری VSCO، به trashhand، یکی از محبوب‌ترین معلمان عکاسی Skillshare بپیوندید، زیرا او بینش‌هایی درباره برخی از عکس‌های خیابانی مورد علاقه خود به اشتراک می‌گذارد.