Hassham Idris

مشاور، حسابرس و مربی

سلام، من هاشم هستم.

مدیر ارشد در یک شرکت مشاور مشهور ثروت ۱۰۰. دارای بیش از 15 سال تجربه در ارزیابی و اجرای ریسک‌های مربوط به امنیت سایبری و انعطاف‌پذیری سازمانی، شناسایی کمبودها و فرصت‌های بالقوه برای بهبود، و توسعه راه‌حل‌های نوآورانه برای بهبود امنیت سایبری، مدیریت ریسک، عملیات فناوری، و قابلیت‌های تداوم کسب‌وکار.

من دارای مدرک MBA و BS (علوم کامپیوتر) به همراه برخی از بهترین گواهینامه ها و صلاحیت های صنعتی، از جمله PMP، ISO 27001 Lead Auditor، ISO 31000 Lead Implementer، COBIT 5 Foundation، SAFe Agilist، ISO 22301 Implementer، CMMI ATM هستم. ، Microsoft Certified Professional و غیره.

من دانش قوی و تجربه پیاده‌سازی استانداردها و چارچوب‌های امنیتی، انعطاف‌پذیری، مدیریت ریسک و حاکمیت بین‌المللی، مانند ISO 27001، ISO 22301، ISO 31000، NIST، ISO 9001 و COBIT را دارم.

درک من از دیدگاه‌های تجاری و چالش‌های فنی به من کمک می‌کند تا مسائل را بهتر تحلیل کنم و توصیه‌های عمل‌گرایانه‌تری ارائه کنم.

دوره های این مدرس:

آموزش مدیریت تداوم کسب و کار و ISO 22301 - راهنمای کامل

Business Continuity Management & ISO 22301 - Complete Guide

"مدیریت تداوم کسب و کار را از تاب آوری سازمانی، تقویت مدیریت ریسک، دیدگاه های مدیریت کسب و کار بیاموزید! آنچه یاد خواهید گرفت: بفهم که چی .."