Marcel Patillo

یوتیوبر، فیلمساز

وقتی مارسل پاتیلو تصمیم می‌گیرد کاری انجام دهد، با سر در اعماق شیرجه می‌رود. پس از یک دهه کار به عنوان تهیه کننده موسیقی، او خود را پشت دوربین دید و از آن زمان تاکنون عاشق همه کارهای تولید ویدیو بوده است.


مدت کوتاهی پس از غوطه ور شدن مارسل در تولید ویدئو، او متوجه شد که در کمپین هایی برای Lululemon، SteelFit، Crocs، TobyMac و بسیاری دیگر کار می کند. او که کاملاً خودآموخته است، نگاه و چشم اندازی منحصر به فرد را برای همه برندها و هنرمندانی که با آنها کار می کند به ارمغان می آورد. در چندین سال گذشته پاتیلو همچنین میزبان یک کانال یوتیوب "The Modern Filmmaker" بوده است. رنگ آمیزی، ویرایش، انیمیشن و میکس صدا را در Davinci Resolve آموزش می دهد. او می‌گوید: «بسیار عالی بود که می‌دیدیم که جامعه Davinci Resolve رشد می‌کند و می‌توانستیم به مردم در طول مسیر در سفر فیلم‌برداری خود کمک کنیم.»
او معتقد است اگر با تمام وجود به احساسات خود متمایل شوید و هر آنچه را که می توانید بیاموزید، به گذشته نگاه خواهید کرد و نه تنها از آنچه ساخته اید بلکه از اینکه چه کسی شده اید شگفت زده خواهید شد.

"در حالی که موسیقی یکی از بهترین راه‌های نمایش احساسات از طریق هنر است، ویدئو عناصر زیادی در خود دارد که به شما امکان می‌دهد احساسات عمیق را به روش‌های نادیده زیادی نشان دهید. از نحوه عکسبرداری، روش نور و نحوه نوشتن/استوری برد. به روش ویرایش، رنگ آمیزی و روشی که می توانید موسیقی اضافه کنید تا واقعاً طیف صوتی احساسی را پر کنید. می توانید احساسات را با ویدیو به سطحی بالاتر ببرید." - مارسل پاتیلو

پنج کلاس مارسل را در DaVinci Resolve بررسی کنید:

دوره های این مدرس:

آموزش DaVinci Resolve: قدرت هر صفحه را درک کنید

DaVinci Resolve : Understand the Power of Every Page

«محتوای ویدیوی خود را بردارید و با DaVinci Resolve، یک پلتفرم همه‌جانبه پس از تولید، آن را به محصول نهایی که شایسته افراد حرفه‌ای است تبدیل کنید. مارسل پاتیلو اس. .."


آموزش برش، برش و ویرایش: ملزومات ویرایش ویدیو در DaVinci Resolve

Cut, Trim and Edit: Video Editing Essentials in DaVinci Resolve

«با قدرت ویرایش با کیفیت، بیننده خود را به سفری جذاب و فریبنده از طریق محتوای ویدیویی خود ببرید. مارسل پاتیلو کار خود را به عنوان یک فی شروع کرد. .."


آموزش جلوه های بصری با فیوژن: متحرک سازی و ترکیبی در DaVinci Resolve

Visual Effects with Fusion: Animate and Composite in DaVinci Resolve

"با افزودن انیمیشن، VFX و ترکیب بندی به مجموعه مهارت های خود به عنوان فیلمبردار یا فیلمساز، از دیگران متمایز شوید. مارسل پاتیلو کار خود را به عنوان یک فیلم آغاز کرد. .."


آموزش طراحی صدا با Fairlight: پس از تولید صوتی در DaVinci Resolve

Sound Design with Fairlight : Audio Post-Production in DaVinci Resolve

"صوت نقش مهمی در افزودن احساسات به محتوای ویدیوی شما دارد. محتوای ویدئویی متفکر و متحرک با صدای عالی ایجاد کنید. مارسل پاتیلو کار خود را آغاز کرد. .."


آموزش از خام تا آماده: درجه رنگ و صادرات با استفاده از DaVinci Resolve

From Raw to Ready: Color Grade and Export Using DaVinci Resolve

با تصحیح رنگ و درجه‌بندی زیبایی‌شناسی منحصربه‌فرد پروژه، آخرین لمس را به فیلم خود اضافه کنید. مارسل پاتیلو کار خود را به‌عنوان فیلم‌ساز در سال ۲۰۱۸ آغاز کرد. .."