Saba Faisal

"سلام، من صبا هستم، یک طراح گرافیک/UI و UX پرشور با چندین سال تجربه در این صنعت. من با مشتریان متعددی کار کرده ام و طرح های تاثیرگذاری برای برندهای آنها ایجاد کرده ام. اکنون، هیجان زده هستم که دانش و مهارت هایم را به عنوان یک مربی در Skillshare به اشتراک بگذارم."

در کلاس‌هایم، من به رویکرد عملی معتقدم که دانش‌آموزان می‌توانند به طور فعال آنچه را که می‌آموزند به کار ببرند. من دستورالعمل‌های گام به گام، تمرین‌های عملی و مثال‌های واقعی را ارائه می‌دهم تا به دانش‌آموزان کمک کنم تا مهارت‌های خود را توسعه دهند و در استفاده از ابزارهای طراحی اعتماد به نفس پیدا کنند.

با شرکت در کلاس‌های من، مقدمه‌ای دقیق با ابزارهای طراحی به دست خواهید آورد و نحوه ایجاد آرم‌های حرفه‌ای برای برندها را یاد خواهید گرفت. از طریق پروژه های عملی و راهنمایی، مهارت ها و اعتماد به نفس مورد نیاز برای زنده کردن ایده های طراحی خود را توسعه خواهید داد. چه یک مبتدی یا یک طراح گرافیک مشتاق باشید، کلاس های من دانش و تجربه عملی را در اختیار شما قرار می دهد تا در این زمینه برتر شوید.

دوره های این مدرس:

آموزش معرفی جزئیات ابزار Sketch: یاد بگیرید چگونه با عملی برای برندها آرم بسازید.

Detail Introduction of Sketch Tool: Learn How to Make Logo with Hands-on for Brands.

"بررسی اجمالی دوره: جزئیات ابزار Sketch و خواص آن را درک کنید. پروژه های عملی برای درک آسان. راهنمای گام به گام در ایجاد لو تاثیرگذار. .."


آموزش خلاقیت های سرگرم کننده: سرگرمی هنر ماندالا و آبرنگ

Fun Creations: Mandala Art & Watercolor Fun

"به "آفرینش های سرگرم کننده: تقویت کننده هنر ماندالا" خوش آمدید. سرگرمی آبرنگ!" آیا آماده هستید تا هنرمند درونی خود را آزاد کنید و یک انفجار داشته باشید؟ این دوره همه چیز در مورد wo جادویی است. .."


آموزش "کاردستی خلاقانه با کاغذ: کاوش در طراحی کارت پستال و کارت تبریک"

"Creative Paper Crafting: Exploring Paper Quilling and Greeting Card Design"

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."


آموزش Wireframe Magic: ایجاد طرح های رابط کاربری کم و با کیفیت بالا

Wireframe Magic: Creating Low and High-Fidelity UI Designs

"به دنیای مسحور کننده وایرفریم خوش آمدید! در این دوره، شما سفری جادویی را آغاز خواهید کرد تا در طراحی های رابط کاربری کم و با کیفیت بالا استاد شوید. آیا y. .."