Markus Vogel

Content Creator + FullStack Developer

سلام، من مارکوس هستم!

من یک سازنده محتوا، توسعه دهنده نرم افزار FullStack و عکاس هستم. من در دانشگاه درسدن آلمان در رشته رسانه و علوم کامپیوتر تحصیل کردم و پایان نامه کارشناسی خود را در مورد یوتیوب در سال 2021 نوشتم. اکنون در نورنبرگ زندگی می کنم و وقتم را صرف ساختن ویدیو می کنم و نرم افزار تجزیه و تحلیل یوتیوب را برای خودم و آژانس یوتیوب KleinAber و به طور کلی توسعه می دهم. بیش از حد کار می کند، که همسرم همیشه از آن شاکی است.

من سفر خود را در یوتیوب در سال 2012 شروع کردم، بنابراین بیش از یک دهه در یوتیوب بودم و اگرچه کانال های من هرگز موفقیت چشمگیری نداشتند (بیشتر به این دلیل که من در واقع هیچ وقت به جایگاه خاصی نرسیدم و فقط برای موضوعات مختلف در همه جا محتوا تولید کردم. )، در سال های گذشته چیزهای زیادی در مورد پلتفرم یاد گرفتم.

اگر می‌خواهید درباره من و چرایی من اطلاعات بیشتری کسب کنید، می‌توانید من را بررسی کنید یا اگر می‌خواهید با من در تماس باشید پیامی را در یکی از شبکه‌های اجتماعی یا از طریق ایمیل به من ارسال کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش اولین انیمیشن متنی شما با Adobe After Effects

Your First Text Animation with Adobe After Effects

"این دوره آموزشی مناسب برای مبتدیان که برای هر کسی که علاقه مند به یادگیری در مورد نمودار حرکتی است، طراحی شده است، خلاقیت خود را آزاد کنید و مهارت های داستان سرایی دیجیتالی خود را تقویت کنید.