Rachael King

مشتاق الگو!

سلام، من راشل هستم - من یک طراح گرافیک، طراح الگوی سطح و نویسنده هستم که در بریزبن، استرالیا زندگی می کنم و عاشق زندگی هستم.

من یک طراح سطح دارای مجوز هستم که دوست دارم به دانش‌آموزان آموزش بدهم و به آن‌ها هم به صورت زنده و هم از طریق زوم راهنمایی کنم. تجربه زندگی و صنعت من، آمیخته با اشتیاق به یادگیری و تدریس، مرا در مسیری پرارزش برای کسب درآمد با انجام کار رویایی خود قرار داده است.

عشق من به تجلیل از استعدادهای طراحان دیگر و جامعه ساختمانی، مرا به سمت انتشار دو کتاب «Pattern Pulse in 2020» «Pattern Pulse Vol 2» در سال 2022 هدایت کرد. هر کتاب داستان ها را بیان می کند و تصاویر زیبای 100 طراح سطح استرالیا را به اشتراک می گذارد. من از زنده کردن این کتاب‌ها بسیار مفتخرم و بازخورد مثبت هنرمندان و دانش‌آموزان را در مورد اینکه چقدر آنها را دوست دارند، گرامی می‌دارم. Pattern Pulse به صورت یک و Pattern Pulse Vol 2 برای خرید اینجا

موجود است

شما می‌توانید کاوش‌های من در زمینه هنر، طراحی، آموزش و کتاب‌فروشی را در فید اینستاگرام و ساختمان انجمن من با طراحان سرفیس استرالیا در اینجا دنبال کنید.

روزهای من به نقاشی در استودیو، تدریس و کار بر روی طرح های جدید در رایانه شخصی می گذرد. من واقعاً عاشق کاری هستم که انجام می دهم و می خواهم با ایجاد کلاس های Skillshare بیشتر، ماجراهای یادگیری بیشتری را با شما به اشتراک بگذارم!

دوره های این مدرس:

آموزش یک مجموعه کولتینگ کوچک بسازید: از Canva تا Spoonflower

Create a Mini Quilting Collection: From Canva to Spoonflower

"آیا تا به حال خواسته اید مجموعه لحاف منحصر به فرد خود را برای پارچه ایجاد کنید؟ وقتی کلاس‌های زیادی در آنجا وجود دارد، نمی‌دانید از کجا شروع کنید؟ خب این کلاس .."


آموزش استفاده از Canva Pro برای ایجاد الگوهای تکراری برای Spoonflower: گل های نقاشی شده

Using Canva Pro to create repeat patterns for Spoonflower: painted florals

"آیا تا به حال خواسته اید طرح پارچه منحصر به فرد خود را ایجاد کنید؟ وقتی کلاس‌های زیادی در آنجا وجود دارد، نمی‌دانید از کجا شروع کنید؟ خوب، این کلاس TE پایینی را ارائه می دهد. .."