Darren Stokes

فیلم خلاق حرفه ای

هی، من Daz هستم... و من یک ویرایشگر/کارگردان/نویسنده ویدیوی خلاق برنده جایزه هستم. من یک گیک تلویزیون فیلم بزرگ، یک هوادار پرشور لیورپول FC و یک پدر مغرور هستم. و من اینجا هستم تا تجربه 21 ساله خود را در صنعت تلویزیون فیلم به اشتراک بگذارم.

در سال 2017، زمانی که به دنیای مشاغل آزاد وارد شدم،
همیشه می خواستم فضای وسیع تری پیدا کنم. انواع پروژه های جالب، چالش برانگیز، و پرارزش.

از آن زمان تا کنون با برخی از بزرگترین استودیوها در جهان کار کرده‌ام تا کسب‌وکارهای کوچک شروع به کار کنند. آژانس های پیشرو در صنعت و دوستانی که به کمک خلاقانه نیاز دارند. همه چیز در مورد خلاقیت است. من عاشق ایجاد راه حل های ویدیویی به یاد ماندنی و سرگرم کننده از هر نوع بودجه و پارامترهای خلاقانه هستم.

تجربه من از تبلیغات تلویزیونی سرچشمه گرفت، در اینجا اصول خطی خلاقیت ویدیویی را در کانال های Bravo، Living TV، Trouble و Challenge TV یاد گرفتم. 3 سال بعد در سونی شروع به کار کردم، جایی که طی 11 سال بعد به کمک کردم تا تعداد زیادی کانال بین المللی راه اندازی کند و شخصاً مسئول دو راه اندازی در آفریقای جنوبی به عنوان رئیس خلاقیت.

https://www.s8creative.net/awards

دوره های این مدرس:

آموزش ویرایش خلاقانه ویدیو: تخیلی و مبتکرانه در هر ویرایش

Creative Video Editing: Imaginative & Inventive in Every Edit

"این دوره آموزشی در زمینه ویرایش ویدیوی خلاقانه درباره خلاقیت تا حد امکان، با درک و آزمایش اصول اولیه ویرایش است.  هر مهارتی که دارید. ..."