Tracy C. Gold

نویسنده و ویراستار

سلام! من عاشق نویسندگان الهام بخش به عنوان معلم، مربی و ویراستار هستم. من قبلاً بسیاری از دوره های حضوری و آنلاین را تدریس کرده ام و مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاشتن دانش خود با مخاطبان بیشتری هستم. در گذشته، از طریق برنامه آموزش مداوم جانز هاپکینز، انجمن نویسندگان کتاب کودک، دانشگاه بالتیمور و غیره تدریس کرده ام. من همیشه هدفم این است که کلاس هایم را سرگرم کننده و تعاملی کنم.

وقتی تدریس می‌کنم، چیزهایی را که از نوشتن کتاب‌های خودم، کار با بسیاری از نویسندگان به عنوان معلم و ویراستار، و کار برای یک کارگزار ادبی آموخته‌ام به اشتراک می‌گذارم. کتاب‌های تصویری منتشر شده و آینده من عبارتند از: «همه خواب‌آلود هستند به جز بچه»، «مادرت را صدا کن»، «ترفند یا درمان، حشرات برای خوردن» و «پنهان و جست‌وجو، آجیل برای خوردن». دو مورد اول توسط Familius و دو مورد دوم توسط Sourcebooks منتشر شده است.

من M.F.A خود را کسب کردم. در هنرهای نویسندگی و انتشارات خلاق در دانشگاه بالتیمور و مدرک لیسانس خود را دریافت کردم. به زبان انگلیسی از دانشگاه دوک. وقتی نمی‌نویسم یا ویرایش نمی‌کنم، با بچه‌ام بازی می‌کنم یا با اسب‌ها و سگ‌ها می‌نشینم. من بی صبرانه منتظرم تا شما و کارتان را بشناسم!

دوره های این مدرس:

آموزش نوشتن و انتشار کتاب های تصویری: راهنمای سریع و سرگرم کننده برای مبتدیان

Writing and Publishing Picture Books: A Quick and Fun Beginner’s Guide

"تولید کتاب های تصویری بسیار سرگرم کننده است! آیا آماده اید دست خود را امتحان کنید؟ در کمتر از 40 دقیقه، این کلاس به شما کمک می کند تا شروع کنید. ما به چه چیزی می پردازیم..."


آموزش نحوه نوشتن کتاب های تصویری قافیه: از ایجاد قافیه و ریتم لذت ببرید

How to Write Rhyming Picture Books: Having Fun Creating Rhyme and Rhythm

"کتاب های تصویری قافیه زمانی شگفت انگیز هستند که به خوبی انجام شوند، اما نوشتن آنها بسیار سخت است! این کلاس روش های سرگرم کننده برای نزدیک شدن به نوشتن قافیه و ... را توضیح می دهد."