Derek Elliott

طراح محصول + انیماتور

منتظر آموزش‌های آسان‌تر محصول + طراحی مربوط به Blender از طراح صنعتی سابق درک الیوت باشید. او آموزش‌های YouTube را می‌سازد زیرا در سال 2008 از این طریق شروع به یادگیری کرد. از آنجایی که او قصد دارد دانش خود را مرتبط و ریشه در تجربه نگه دارد، تخصص بیش از 13 سال او عمدتاً به کار مشتری اختصاص دارد. او مستقیماً با کسب و کارها و برندها کار می کند تا انیمیشن با کیفیت بالا برای عرضه محصولات جدید، ارائه های سرمایه گذاری و غیره تولید کند. با این حال، به طور جدی سرگرم کننده است.

همه چیزهایی که درک در مورد Blender در پنج کلاس خود می داند را بیابید:

دوره های این مدرس:

آموزش طرح های سه بعدی خود را ارتقا دهید: نورپردازی و مواد در بلندر

Elevate Your 3D Designs: Lighting and Materials in Blender

با یادگیری نحوه استفاده از نور و مواد برای ارتقاء سطح پروژه های سه بعدی، به متخصص طراحی سه بعدی داخلی خود اجازه دهید بدرخشد. زمانی که درک الیوت طراح و انیماتور سه بعدی بود. .."


آموزش انیمیشن در بلندر: رندرهای سه بعدی خود را زنده کنید

Animation in Blender: Bring Your 3D Renders to Life

مهارت‌های خود را به‌عنوان یک طراح سه‌بعدی ارتقا دهید و کشف کنید که چگونه خلاقیت‌های خود را در Blender متحرک کنید. هنگامی که طراح و انیماتور سه بعدی، درک الیوت شروع به کاوش در Bl. .."


آموزش انیمیشن سه بعدی پیشرفته: رندرهای حرفه ای با بلندر ایجاد کنید

Advanced 3D Animation: Create Professional Renders with Blender

"با ایجاد یک تبلیغات متحرک سه بعدی تمام عیار، ایده محصول را زنده کنید. زمانی که درک الیوت طراح و انیماتور سه بعدی شروع به کاوش در Blender کرد. .."


آموزش مدل سازی سه بعدی در بلندر: اولین شی سه بعدی خود را طراحی کنید

3D Modeling In Blender: Design Your First 3D Object

با کاوش در رابط کاربری آن و ساخت یک شی 3 بعدی اساسی، پتانسیل بی حد و حصر مدل سازی سه بعدی را در Blender کشف کنید. وقتی طراح و انیماتور سه بعدی، درک. .."


آموزش Level Up in Blender: یک صحنه 3 بعدی پیشرفته را مجسمه سازی کنید

Level Up in Blender: Sculpt an Advanced 3D Scene

با استفاده از تکنیک های مدل سازی میانی، یک صحنه داخلی جامع با اشیاء سه بعدی، منابع نوری متعدد، بافت ها و رنگ ها ایجاد کنید. وقتی طراح سه بعدی الف. .."