Godfred Dorkey

هنرمند سه بعدی

با گادفرد، یک انیماتور سه بعدی مستقل با استعداد آشنا شوید که اشتیاق همیشگی اش به انیمیشن توسط کارتون های دوران کودکی شعله ور شد. او که دارای مدرک لیسانس در انیمیشن‌های سه بعدی است، به طرز ماهرانه‌ای تصاویری جذاب می‌سازد که به انیمیشن‌های مسحورکننده‌اش جان می‌بخشد. با تخصص در نرم افزارهایی مانند Blender، Adobe After Effects و Photoshop، مهارت فنی گادفرد لایه ای از جادو را به ساخته های او اضافه می کند. او با همکاری سازمان‌های معتبری مانند Carex UK و Oware، جادوی داستان سرایی را می‌بافد، شخصیت‌ها و صحنه‌های خود را با اصالت و احساسات القا می‌کند.

تعهد گادفرد به هنر خود در هر قاب مشهود است و با مخاطبان در هر سنی در سطح عمیقی ارتباط برقرار می کند. همانطور که او نوآوری را پذیرفته و در خط مقدم صنعت انیمیشن باقی می ماند، به کشف تکنیک های جدید ادامه می دهد و مرزهای خلاقانه را برای تعالی هنری پیش می برد. با اشتیاق و اراده، گادفرد اثری محو نشدنی بر روی بوم انیمیشن می‌گذارد و انیمیشن‌هایی خلق می‌کند که تأثیری ماندگار بر جای می‌گذارد و بینندگان را در سراسر جهان مسحور می‌کند.

دوره های این مدرس:

آموزش بیاموزید که چگونه یک ایموجی را مدل سازی کنید، بافت، ریگ و متحرک کنید

Learn how to Model, Texture, Rig and Animate an Emoji

"درباره این دوره در این کلاس Skillshare، دانش‌آموزان یاد می‌گیرند که چگونه یک شکلک از شکل اولیه بسازند، چه چیزی در فرآیند تقلب یک شی ساده انجام می‌شود. .."