Dr. Rasheed

سازنده محتوای دیجیتال

دکتر رشید یک یوتیوبر مشهور و سازنده محتوای دیجیتال است که به دلیل تخصص خود در زمینه های مختلف شناخته شده است. او با اشتیاق شدید برای به اشتراک گذاری دانش و تعامل با مخاطبان خود، دنبال کنندگان قابل توجهی در کانال یوتیوب خود ایجاد کرده است. دکتر رشید علاوه بر حضور دیجیتالی خود، همچنین یک مدرس محترم در گروه مهندسی عمران در دانشگاه احمدو بلو در زاریا، نیجریه است. او با تجربه گسترده خود در دانشگاه و تعهد خود به آموزش، دیدگاه منحصر به فردی را برای تولید محتوای خود به ارمغان می آورد و بینش های ارزشمند و توصیه های عملی را ارائه می دهد. شخصیت جذاب دکتر رشید، همراه با تخصص او به عنوان یک مربی، ویدیوهای او را برای زبان آموزان با هر زمینه ای آموزنده، قابل ارتباط و لذت بخش می کند. چه به دنبال آموزش ها، نکات، یا بحث های تفکر برانگیز باشید، محتوای دکتر رشید مطمئناً شما را در سفر یادگیری الهام می بخشد و به شما قدرت می دهد.

دوره های این مدرس:

آموزش OBS Studio برای مبتدیان: ضبط صفحه و پخش زنده

OBS Studio Tutorial for Beginners: Screen Recording and Livestreaming

"اگر می خواهید به ضبط ویدئو و پخش زنده با OBS (نرم افزار پخش باز) مسلط شوید، به جای درستی آمده اید! این دوره همه چیز را به شما آموزش می دهد.


آموزش Masterclass Editing Video CapCut برای Mac و PC: بهترین ویرایشگر ویدیوی رایگان برای مبتدیان

CapCut Video Editing Masterclass for Mac and PC: Best Free Video Editor for Beginners

"با آموزش جامع ویرایش ویدیوی CapCut ما، سفری متحول کننده به دنیای ویرایش حرفه ای ویدیو را آغاز کنید! این دوره متفکرانه است. ..."


آموزش ویرایش ویدیو با Camtasia Studio: مبتدی تا متوسط ​​در سال 2023

Video Editing with Camtasia Studio: Beginner to Intermediate in 2023

"قفل کامل پتانسیل Camtasia را با دوره آموزشی عمیق ویرایش ویدیو ما باز کنید! چه یک ویرایشگر مبتدی یا با تجربه باشید، این مجموعه ویدئو شما را راهنمایی می کند. . .."


آموزش ویرایش ویدیو با فیلمورا 12: راهنمای کامل مبتدیان 2023

Video Editing With Filmora 12: A Complete Beginner's Guide 2023

"به دوره جامع Filmora 12، آخرین نسخه مجموعه قدرتمند ویرایش ویدئو که توسط Wondershare توسعه یافته است، خوش آمدید. Filmora 12 صفحه پیشرفته را ارائه می دهد. .."


آموزش WPS Office Writer: بهترین جایگزین رایگان برای Microsoft Office 365

WPS Office Writer Tutorial: Best FREE Alternative to Microsoft Office 365

"این دوره جامع و جذاب WPS Office Writer برای مبتدیان برای توانمندسازی شرکت کنندگان با مهارت ها و دانش مورد نیاز برای به حداکثر رساندن آنها طراحی شده است.


آموزش Masterclass Editing Video CapCut: From Novice to Pro 2023

CapCut Video Editing Masterclass: From Novice to Pro 2023

"به استاد کلاس نهایی ویرایش ویدیوی CapCut خوش آمدید! با آموزش جامع ویرایش ویدیوی CapCut ما، پتانسیل کامل بیان خلاقانه خود را باز کنید. ..."


آموزش Google Earth Studio برای مبتدیان

Google Earth Studio Tutorial for Beginners

"آیا تا به حال رویای ایجاد انیمیشن‌های خیره‌کننده و پر پرواز را داشته‌اید که زیبایی و شگفتی‌های سیاره ما را کشف می‌کند؟ به استودیوی Google Earth نگاه نکنید! …


آموزش Davinci Resolve 18: راهنمای کامل برای مبتدیان 2024

Davinci Resolve 18 Tutorial: A Complete Guide for Beginners 2024

"به دنیای هیجان انگیز ویرایش ویدئو با Davinci Resolve خوش آمدید! من اینجا هستم تا شما را در این سفر آموزشی راهنمایی کنم، هم برای مبتدیان و هم برای آنهایی که ..."


برنامه های کاربردی Google Workspace: آموزش کامل برای مبتدیان 2023

Google Workspace Applications: Full Tutorial for Beginners 2023

"آیا شما و تیمتان آماده باز کردن پتانسیل کامل Google Workspace هستید؟ بیشتر از این نگاه نکنید! در این دوره جامع، عمیقاً به دنیای ... شیرجه خواهید زد."


آموزش ویرایش ویدیو با Clipchamp: راهنمای کامل مبتدیان 2023

Video Editing with Clipchamp: A Complete Beginner's Guide 2023

"ابزار ویرایش ویدیوی Clipchamp دارای ویژگی های بسیار بصری و رابط کاربری آسان است. این یک انتخاب عالی برای هر کسی است که به دنبال ایجاد سریع کیفیت بالا است. ..."


آموزش Masterclass ویرایش ویدیو Kdenlive: Novice to Pro در سال 2023

Kdenlive Video Editing Masterclass: Novice to Pro in 2023

"سلام و به دنیای فریبنده ویرایش ویدیو با Kdenlive خوش آمدید! من خوشحالم که مربی شما در این ماجراجویی هستم که برای هر دو مبتدی ساخته شده است. . .."


آموزش Capcut Masterclass Editing Video: Online و Desktop

Capcut Video Editing Masterclass: Online and Desktop

"به Masterclass نهایی ویرایش ویدئو CapCut خوش آمدید: آنلاین و رومیزی! سفری متحول کننده به دنیای ویرایش حرفه ای ویدئو را آغاز کنید."


آموزش ویرایش فیلم شات کات: راهنمای کامل برای مبتدیان

Shotcut Video Editing Tutorial: A Complete Guide for Beginners

"به دنیای پویا ویرایش ویدیو با شات کات خوش آمدید! من بسیار هیجان زده هستم که شما را از طریق این تجربه یادگیری همهجانبه که برای هر دو مبتدی ساخته شده است، راهنمایی کنم."


آموزش انیمیشن تخته سفید با Videoscribe: راهنمای کامل مبتدیان در سال 2023

Whiteboard Animation with Videoscribe: A Complete Beginner's Guide in 2023

"به "انیمیشن تخته سفید دو بعدی برای مبتدیان با استفاده از VideoScribe" خوش آمدید! در این دوره جامع، مهارت ها و دانش لازم برای ایجاد کلاه را به دست خواهید آورد.


آموزش ویرایشگر ویدیوی Canva: راهنمای کامل برای مبتدیان 2023

Canva Video Editor Tutorial: A Complete Guide for Beginners 2023

"به دنیای پویا ویرایش ویدیو با Canva خوش آمدید! من هیجان زده هستم که راهنمای شما در این سفر یادگیری همهجانبه باشم، که با دقت برای هر دو بگی تنظیم شده است. . .."