School Design

سلام، من مدرسه طراحی هستم.

دوره های این مدرس:

آموزش TyFlow کلاس 1: پایه

TyFlow Class 1: Basic

"سلام و به دوره آموزشی TyFlow برای 3d Max خوش آمدید پلاگین عالی برای 3D Studio Max که می تواند سطح انیمیشن، تبلیغات یا بصری شما را بالا ببرد. .."


آموزش Adobe After Effects بازگشت به مدرسه: کلاس 3: ردیابی دوربین

Adobe After Effects Back to School: Class 3: Camera Tracking

"آیا آماده‌اید مهارت‌های موشن گرافیک و جلوه‌های بصری خود را به سطح بعدی ارتقا دهید؟ برای شرکت "Adobe After Effects Back to School: Camera Tracking" ما به ما بپیوندید.


آموزش Lumion Realistic Render Class2: Advanced Tool

Lumion Realistic Render Class2: Advanced Tool

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها را ایجاد کند و حتی خود یک کلاس تدریس کند."


آموزش SektchUp-AA Class5: رندر با هوش مصنوعی

SektchUp-AA Class5: Render with AI

"به SketchUp AA و AI Render Plugin کلاس 5 Render with AI خوش آمدید، جایی که خلاقیت با فناوری پیشرفته روبرو می شود! این کلاس جامع برای ... طراحی شده است."


آموزش SektchUp-AA Class2: افزونه های پیشرفته

SektchUp-AA Class2: Advanced Plugins

«سلام و خوش آمدید به آموزش با نام SketchUp Advanced Architecture Class2: Advanced Plugins این آموزش در مورد یکی از محبوب ترین سفال های مدل سازی سه بعدی خواهد بود. .."


آموزش SektchUp-AA Class1: پلاگین های اساسی

SektchUp-AA Class1: Basic Plugins

«با سلام و خوش آمدید به آموزش با نام SketchUp Advanced Architecture. این آموزش در مورد یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدل سازی سه بعدی خواهد بود. عنوان Advanced Arc. .."


آموزش Adobe After Effects بازگشت به مدرسه: Class 2 Audio and Placeholder

Adobe After Effects Back to School: Class 2 Audio and Placeholder

«به Adobe After Effects خوش آمدید بازگشت به مدرسه: کلاس 2 کار با صدا و PLACEHOLDER. دوره آموزشی Adobe After Effects Back to School برای راهنمایی ما طراحی شده است. .."


آموزش SektchUp-AA Class4: Constructions

SektchUp-AA Class4: Constructions

"به سفری خوش آمدید که رویکرد شما به مدل سازی ساخت و ساز را تغییر خواهد داد. ما دنیای هیجان انگیز Sketchup Advanced Architecture را به شما معرفی خواهیم کرد. .."


آموزش SektchUp-AA Class3: پلاگین های پیچیده

SektchUp-AA Class3: Complex Plugins

«با سلام و خوش آمدید به آموزش با نام Sketchup Complex Plugins Class 3. اگر شما یک معمار، طراح داخلی، یا از علاقه مندان به مدل سازی سه بعدی هستید، این دوره آموزشی است. .."


آموزش Adobe After Effects بازگشت به مدرسه: کلاس 1 مروری بر نرم افزار

Adobe After Effects Back To School: Class 1 Overview of the software

«به Adobe After Effects بازگشت به مدرسه خوش آمدید: کلاس 1 مروری بر نرم افزار. دوره بازگشت به مدرسه Adobe After Effects برای راهنمایی کاربران طراحی شده است. .."


آموزش Lumion Realistic Render Class1: Basic

Lumion Realistic Render Class1: Basic

"سلام و به دوره آموزشی مربوط به رندر واقعی Lumion خوش آمدید. Lumion نرم افزار سه بعدی است که به شما این امکان را می دهد تا رندرهای زیبایی را در دسترس خود ایجاد کنید. پروبا .."