Jodi Baker MMUSE

روش اصلی: قفل داستان را بدون زحمت باز کنید


سلام! من Jodi Baker: New Skillshare Teacher، نویسنده سری کتاب های Between Lions و خالق MMUSE: Master Method to Unlock Story Effortlessly هستم. تنها چیزی که من به اندازه نوشتن دوست دارم کمک به نویسندگان دیگر برای گفتن داستان هایشان است. من از اینکه نکات، ترفندها، تکنیک های اعلان MMUSE خود را با شما به اشتراک می گذارم هیجان زده هستم!

Arriviste جودی بیکر را سریال Between Lions نامید، " پاسخ آمریکا به هری پاتر ." USA Today اولین کتاب خود را با نام TRUST نامید، " Must-Read YA " آن را در فهرست برترین کتاب های عاشقانه توصیه شده خود قرار داد. جودی علاوه بر نویسندگی، در مورد تنوع، فانتزی نویسی، توانمندسازی جوانان فمینیسم توسط رسانه های متعددی مانند THRIVE GLOBAL و دکتر ماکسین تامپسون در Artist First Radio مصاحبه شده است./span> نمایشگاه کتاب لیمرت، به عنوان یکی از پنج نمایشگاه برتر کتاب لس‌آنجلس انتخاب شد. تجربیات او به‌عنوان سخنران نویسنده حرفه‌ای منجر به ایجاد مجموعه‌های مداوم او شد. کلاس‌های نویسندگی خلاق به نام MMUSE (روش اصلی: بدون زحمت داستان را باز کنید). جودی MMUSE را در کلاس‌ها، کارگاه‌ها و جلسات نویسندگی تدریس کرده است، و به نویسندگان سراسر جهان کمک می‌کند تا داستان‌های خود را بیان کنند، و هیجان‌زده است که اکنون تکنیک‌های نویسندگی خلاقانه‌اش را در Skillshare به اشتراک بگذارد!

شما همچنین می توانید از Jodi MMUSE در اینستاگرام دیدن کنید!

دوره های این مدرس:

آموزش قفل شخصیت های داستان را با 5 سوال کلیدی در نوشتن باز کنید

Unlock Story Characters with 5 Key Writing Questions

"چگونه شخصیت های داستانی باورپذیر، متقاعد کننده و سه بعدی خلق می کنید؟ 5 سوال کلیدی نوشتاری برای توسعه شخصیت را از جودی بیکر، به طور خودکار بیاموزید. .."